Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
xLoki schreef:Bedankt nog voor de tips over de vakkenkast!
Ik ben echt niet zo handig dus zelf een kast in elkaar timmeren is voor mij geen optie...
Willen jullie nog eens meedenken over wat voor kast mooi zou staan op de 'lege muur' links naast de bank?
TV-meubel, sidetable en eettafel zijn van steigerhout (tafel en kastje hebben witte pootjes). Stoeltjes en bankje aan eettafel zijn creme suede. Bank is mosgroen. Ik heb best wel veel plantjes en wil die graag op een soort houten planken aan de muur zetten en een paar op de grond. Tussen de bank en de linker muur zit ongeveer 4 meter. Rechts is een groot raam en links openslaande deuren naar de tuin. Wie oh wie heeft het perfecte idee?
[ [url=m/bn2H9u.jpg]Afbeelding[/url] ]
_San87_ schreef:Er is nooit genoeg hout, imo. Tenzij je schrootjes aan de muur hebt.
Planken zijn een optie, zelf ben ik daar wel fan van. Eventueel een grote stalen kast met open frame of zo.
Zoiets als dit:
https://thuisbijdees.nl/stalen-kast-op-maat/
xLoki schreef:Ah goede tips allemaal, kan ik zeker wat mee, bedankt!!! En Menino, ziet er leuk uit zeg! Zelfs met steigerbuizen...
En er bestaat in mijn huis niet zoiets als teveel hout en teveel planten_San87_ schreef:Er is nooit genoeg hout, imo. Tenzij je schrootjes aan de muur hebt.
Planken zijn een optie, zelf ben ik daar wel fan van. Eventueel een grote stalen kast met open frame of zo.
Zoiets als dit:
Heel mooi de kasten op die site, maar v.a. €1700,-... Dat wordt me iets te gortig!
MarliesV schreef:Jouw theepot
Heerlijk toch San zo'n nostalgische stoel. Ik hou er persoonlijk van dat mensen niet alles maar vervangen door nieuw. Geef dingen een tweede leven, lang leve de weggeefhoek zeg maar.
xLoki schreef:Ah goede tips allemaal, kan ik zeker wat mee, bedankt!!! En Menino, ziet er leuk uit zeg! Zelfs met steigerbuizen...
En er bestaat in mijn huis niet zoiets als teveel hout en teveel planten_San87_ schreef:Er is nooit genoeg hout, imo. Tenzij je schrootjes aan de muur hebt.
Zoiets als dit:
Heel mooi de kasten op die site, maar v.a. €1700,-... Dat wordt me iets te gortig!
Mars schreef:Wat leuk San!
Wij zijn ook gek op hout, misschien ken je houthandel Bos in Amersfoort? Echt een snoepwinkel voor houtliefhebberJe kunt je eigen stukken uitkiezen voor meubels, vensterbanken, wandplankjes, tafelbladen en eindeloos veel meer. Ze zagen het ook op maat voor je
Wij hebben beuk met slaap (had er nooit van gehoord) gekozen voor alle vensterbanken in huis. Geeft zoveel sfeer en warmte. En het is tijdloos mooi.
Hhilde schreef:Oh, wat leuk die plank!
Kiim schreef:Nee niet via een slaapkamer idd. Dat is nog wel handig om te vermelden.
Vierkantjes zijn inderdaad dakramen maar alleen het stuk keuken en zitkamer is geschikt om op te bouwen. Rest is daar niet op berekend.