Heb je wel eens bij Loods5 gekeken? Die hebben ook het geijkte wat je noemt maar ook wat meer mediterraanse trends
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
fabske schreef:Dankjewel dems,
Ja klopt dat ben ik met je eens.
Nu ben ik nog niet zo heel goed met planten haha.
Maar inderdaad wat planten kan het zeker opfrissen en huiselijker maken.
dems75 schreef:https://bemz.com/inspiration/popular-products/i-love-my-klippan/
Toch maar voor de klippan bankjes met losse hoes! Zo vind ik hem wel heel leuk namelijk!
dems75 schreef:echt schroten zijn het niet....ik wil het ook grof hoor...niet van die gekke smalle plankjes. Mininmaal 15 cm breed iig. Hihi...iedereen kotst bij het woord schroten natuurlijk! als ik dat opnoem in de familie, kijken ze me allemaal verschrikt aan! Maar hoe je het ook noemt, ik weet heel goed hoe ik het wil en hoe het eruit komt te zien. Snap ook best dat heel veel mensen dat helemaal niks vinden hoor. Maar het past bij ons en het huis (1900)
Janine1990 schreef:ik vind een Klippan juist heel lekker zitten altijddems75 schreef:https://bemz.com/inspiration/popular-products/i-love-my-klippan/
Toch maar voor de klippan bankjes met losse hoes! Zo vind ik hem wel heel leuk namelijk!
Jammer dat het voor geen meter zit
Het lijkt zo wel heel leuk, die met fluwelen hoes ook, heel erg gaaf!
lifaya schreef:Wat is een beetje een logische prijs boor overname interieur? Bij mijn huis wil ik het elektrische fornuis, koelkast , tv kast, slaapkamer set Ikea (kast, lade kast en nachtkastjes) en bank overnemen. Scheelt hun weer verhuizen en mij weer aanschaffen. Alles is 5 jaar oud. Ze vragen 1300 euro, is dat een normaal bedrag?
lifaya schreef:Wat is een beetje een logische prijs boor overname interieur? Bij mijn huis wil ik het elektrische fornuis, koelkast , tv kast, slaapkamer set Ikea (kast, lade kast en nachtkastjes) en bank overnemen. Scheelt hun weer verhuizen en mij weer aanschaffen. Alles is 5 jaar oud. Ze vragen 1300 euro, is dat een normaal bedrag?