ClaudiaHS schreef:Die schutters zijn echt mooi maar ik heb enorme ramen dus dan ziet het er al anders uit denk ik.
(Vind die nakie nog veel mooier

)
Ja ik gebruik zeker alle ovens.
Die links bovenin is een pizza oven.
Die gaat echt knetterhard en dus niet geschikt voor m'n taarten.
Deze had ik al wel eens geplaatst hier dacht ik.
Het totaal plaatje.
[img]m/dBBLAj.jpg[img]
Keuken is 3.5 bij ong 7 meter lang.
Daar past geen banketstaaf fornuisje in vind ik.
Die heb ik gezien ja! Had nooit echt op het fornuis gelet erbij hihi. Maar zo valt het meteen een heel stuk minder op omdat het gewoon in de keuken past. Hoe jij de keuken hebt en hebt gebouwd, zou een klein fornuis ook minder passen denk ik
Gianti schreef:En ik was al dol gelukkig dat ik van combi magnetron naar aparte oven ging

Me 2
voelde me zo volwassen lol
yvje86 schreef:Gezien wij een boerderij hebben gekocht met flinke keukenruimte wil ik ook geen l*llig fornuis.
Ik heb nu in een eengezinswoning al 6 pitten.
Verder krijgen wij er straks een b&b bij waar ik eea voor moet bakken. En ik ben dol op bakken daarbij hoop ik meer plezier in het koken te krijgen met een luxer fornuis.
Ik vind jouw keuken (en smeg) ook echt gaaf Claudia.
Ik wil ook een schouw boven mijn fornuis, past ook bij een boerderij vind ik.
Nee kijk als je dan van bed en breakfast zegt, dan is het al meer logisch om voor groot te gaan. Maar waarom die en niet bijvoorbeeld zo'n smeg? Die heeft ook veel pitten en ovens (en dit is oprechte interesse hoor!)
MarliesV schreef:ClaudiaHS die keuken mag zo hier afgeleverd worden. Prachtig!
Doubtless Gefeliciteerd! Succes met klussen.
Gianti ik hoorde op de radio dat Rivera Maisson uitverkoop heeft. Misschien leuk neuzen voor spulletjes?
Wij hebben een dressoir gekocht maar aangezien we onze smaak niet konden vinden, hebben we een tweedehandse op MP gekocht en zelf gepimpt
(onderste laatje kan gewoon dicht maar had ik niet goed gedaan
[img]m/bgN4Yy.jpg[img]
Leuk geworden