Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Malenka schreef:Gisteren had ik enorm interessante bijscholing over de levende tuin. Gericht op buiten de standaard denken en heel bewust bezig zijn met duurzaamheid. Van ontwerp tot aanleg, het is allemaal langs gekomen. Nu helemaal geinspireerd! En blijkbaar ben ik met mijn tuin al heel goed bezig!
en de buurvrouw is er ook blij mee, hij piept al door de schutting heen haha Eleionomae schreef:Ik vind een vlinderstruik heel mooi maar hij is te wild voor in mijn tuin haha. Heb daarom een passiebloem gekocht die langs de schutting groeit. Veel groen en bloemen maar niet zoveel ruimteen de buurvrouw is er ook blij mee, hij piept al door de schutting heen haha
Ik zal kijken of ik vandaag een foto kan maken voor jullie.
Eleionomae schreef:Ik vind een vlinderstruik heel mooi maar hij is te wild voor in mijn tuin haha. Heb daarom een passiebloem gekocht die langs de schutting groeit. Veel groen en bloemen maar niet zoveel ruimteen de buurvrouw is er ook blij mee, hij piept al door de schutting heen haha

op de rechter staander vd pergola groeit de clematis Dr. Ruppel met hele grote roze bloemen en links aan de schutting sinds afgelopen zomer mijn passiflora, die groeit echt veel harder dan ik gedacht had 

Wordt vast gaaf met die blauwe regen!
(hier niet zo goed te zien, zit in hoek linksachter)