Ze zijn ongeveer 50x70x4 cm en hebben een doorgestikte rand.
Weet iemand ze nog te liggen?
Het zijn dus niet degene die nu in de folder staan

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DinkyOmie schreef:Weet iemand wanneer de tuin spulletjes weer komen bij de action. Ik zou graag 6 of 8 van die rieten balkonmanden willen. Maar ik vind ze overal zo duur.
Zoals ik me kan herinneren hadden ze die vorig jaar bij de action voor maar 3 euro per stuk
Shirley schreef:Tinkersjakie, weet jij iets van die hondenbedjes?
bello2005 schreef:ik moet binnekort ook mer weer is gaan. alleen helaas die wat hier in de buurt ligt heeft niet alles. ik was op zoek naar zo;n groen net, doorzichtig. ideaal om stukje af te zetten voor de ponys. nu hebben ze dat hier dus niet en nu moet ik eerst een half uur rijden a 40 min. ik heb daar dus eigenlijk echt geen zin in grrr
FuGeLiCu schreef:Tinkersjakie, weet jij dan toevallig ook waarom alle bakproducten verdwijnen? Zoals hemelse cake, kwarktaartmix etc?
tinkersjakie schreef:FuGeLiCu schreef:Tinkersjakie, weet jij dan toevallig ook waarom alle bakproducten verdwijnen? Zoals hemelse cake, kwarktaartmix etc?
Nee dat weet ik niet.
Action heeft maar 20% ongeveer vast assortiment. Het hoofdkantoor bepaald wat er in de winkels komt.
Het kan zijn dat het niet goed verkocht, of dat ook het hoofdkantoor niet geleverd kan krijgen en zoveel meer redenen wat het kan zijn.