Topic telefoonkeuze

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Lindor92

Re: Topic telefoonkeuze

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-14 10:33

Quad, hoe denk jij over de nieuwe Huawei Ascend P7?

Quad

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-14 18:55

Ziet er aardig uit maar ik denk dat hij op moment van uitkomen veel te duur is en dat je sowieso beter voor de Nexus 5 kan gaan.

Als deze rond de €300,- komt zou het een goede kandidaat zijn voor veel mensen maar moet zelf eerst nog een flink aantal reviews doornemen voor ik duidelijk heb of het toestel ook goed genoeg is.

Lindor92

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-14 13:04

Oké, ik kan over 2 maanden verlengen naar andere provider, dus duurt nog even. Kan dan ook de eerste reviews lezen. De nieuwe htc one spreekt me ook wel aan, maar is erg duur. Nexus 5 hou ik op mijn lijstje

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-14 13:09

Ik zit ook met handen in het haar.
Oktober is mijn abbo af, en ben aan het kijken naar een ander abbo met toestel.
Mijn HTC is aan het overlijden.

Maar ik wil geen 100 euro betalen voor een abbo, maar wel een redelijk goede telefoon.
Help :)?

Quad

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-14 14:11

Ligt eraan wat je zoekt in een abonnement en wat je nu hebt. En als je abonnement pas in oktober afloopt heeft het nu nog geen zin om te kijken wat je moet nemen, acties en prijzen wijzigen nogal maandelijks.

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-14 14:28

Echt, wat heb ik een spijt dat ik die stomme htc gekocht heb. Hij begon met periodes dat hij af en toe eens vast liep, dan weer een poos niet. Kan gebeuren, hij wordt ook intensief gebruikt natuurlijk. Nu alleen vandaag al, spaced hij hem steeds, vastlopen, hele toestel trilt en doet vanalles. Opnieuw opgestart, geen zin. Ook is het geheugen steeds vol als hij apps gaat updaten.
Voor mij nooit meer een htc, ik blijf bij een samsung. -:(-

Lindor92

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-14 15:08

Yvankaxx schreef:
Echt, wat heb ik een spijt dat ik die stomme htc gekocht heb. Hij begon met periodes dat hij af en toe eens vast liep, dan weer een poos niet. Kan gebeuren, hij wordt ook intensief gebruikt natuurlijk. Nu alleen vandaag al, spaced hij hem steeds, vastlopen, hele toestel trilt en doet vanalles. Opnieuw opgestart, geen zin. Ook is het geheugen steeds vol als hij apps gaat updaten.
Voor mij nooit meer een htc, ik blijf bij een samsung. -:(-

dat ligt niet aan htc. Dat ligt aan het toestel. Waarschijnlijk is het een budget toestel waar weinig geheugen op zit. Samsung heeft ook zulke toestellen. Mijn oude Samsung had dat ook.

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-14 15:25

Lindy, het geheugen is ook niet zo'n ramp. Het is niet zo erg als bijvoorbeeld de galaxy y ofzo en ik wist het ook vantevoren. Maar dit is een toestel wat mij 250 euro heeft gekost, dan mag je toch verwachten dat hij niet na een half jaar al kuren krijgt lijkt mij >;)

Lindor92

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-14 16:41

Voor dat bedrag mag je inderdaad wat meer verwachten. Soms heb je pech en heb je toevallig een slecht toestel. Zit er geen garantie op?

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-14 16:45

Gewoon opsturen bij garantie.
Telkens vastlopen is niet zo fijn..

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-14 17:11

Ik ga er even wat informatie over opzoeken, en dan ga ik hem denk ik inderdaad laten opsturen..

Quad

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-14 18:06

Wat zijn de problemen exact en welk model gaat het om? Mag eventueel in een pb.

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-14 22:23

Dezelfde problemen als ik ook had met mijn HTC Desire 500. Het blijkt een maandagmorgen toestel geweest te zijn van HTC.

Happyhealthy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-14 15:37

Mijn Samsung galaxy S3 is het aan het begeven maar ik zit nog vast aan een abonnement.
Mijn abonnement loopt in oktober af dus tot die tijd zou ik graag een goedkope mobiel willen hebben waar ik alles mee kan. Hebben jullie nog ideeën?

De eisen waar hij minimaal aan moet voldoen:
- Scherm moet ongeveer even groot zijn als die van de S3.
- Hij moet zowel een frontcamera als een camera aan de achterkant hebben.
- Ik heb weinig geduld dus het liefst 1 die niet telkens vastloopt/sloom laad enzovoorts.
- Max €150,-

Nu kwam ik deze tegen op de website van de Kruidvat: http://online.kruidvat.nl/product/10319 ... 7&token=-1

Dit is de Point of View 5045 Dual Sim Smartphone. Iemand ervaringen? Ik heb er nog nooit van gehoord dus ben wel benieuwd..

Nogmaals het hoeft geen high-end toestel te zijn, het is de bedoeling dat ik hem ga gebruiken t/m oktober en dan een nieuw abonnement afsluit met een ander toestel.

Ik ben benieuwd naar jullie ideeën voor een goed en goedkoop toestel! :)

Kido

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-14 16:05

Oktober is je eind datum?
Bij welke provider?

Happyhealthy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-14 16:45

Ja 24 oktober is hij afgelopen bij T-mobile.

Kido

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-14 16:47

Happyhealthy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-14 16:53

Dat zou betekenen dat ik er nog t/m eind juni mee moet doen, ben bang dat hij dat niet gaat redden...
En als ik hem dan eind juni verleng krijg ik dan gelijk een nieuw toestel? Ik weet trouwens ook nog niet zo goed of ik ga overstappen naar een andere provider of dat ik bij t-mobile blijf.
Volgens mij kan ik hem 4 maanden van te voren ook opzeggen toch? Maar als ik hem opzeg loopt mijn contract nog door t/m 24 oktober neem ik aan? Dan heb ik dus voor die tijd ook nog geen nieuw abonnement/mobiel?

Edit: Dat vervroegd opzeggen klinkt op zich wel goed, het staat mij alleen een beetje tegen dat ik +/- €75.00 moet betalen, daar koop ik liever een mobiel voor die ik dan (na oktober) achter de hand kan houden voor als er iets met mijn nieuwe mobiel gebeurd.

anneeex

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-14 16:55

over 2 weken krijg ik een nieuw mobiel
nu zit ik te twijfelen tussen de iphone 5s en de samsung galaxy s5 maar ik weet echt niet welke beter/fijner is.
wat is jullie ervaring of hebben jullie misschien nog een ander fijn mobiel

Quad

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-14 18:39

chaanttaall schreef:
Dat zou betekenen dat ik er nog t/m eind juni mee moet doen, ben bang dat hij dat niet gaat redden...
En als ik hem dan eind juni verleng krijg ik dan gelijk een nieuw toestel? Ik weet trouwens ook nog niet zo goed of ik ga overstappen naar een andere provider of dat ik bij t-mobile blijf.
Volgens mij kan ik hem 4 maanden van te voren ook opzeggen toch? Maar als ik hem opzeg loopt mijn contract nog door t/m 24 oktober neem ik aan? Dan heb ik dus voor die tijd ook nog geen nieuw abonnement/mobiel?

Edit: Dat vervroegd opzeggen klinkt op zich wel goed, het staat mij alleen een beetje tegen dat ik +/- €75.00 moet betalen, daar koop ik liever een mobiel voor die ik dan (na oktober) achter de hand kan houden voor als er iets met mijn nieuwe mobiel gebeurd.

Op basis van wat denk je dat hij bijna ophoudt?

De telefoon van de kruidvat is ongeveer hetzelfde welke je bij de Aldi kan halen. Chinees met een ander logootje erop.

Elastiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-14 18:46

Voor mij geen Samsung meer. Dit is de 2e samsung telefoon die kapot is. En dat na 1,5 maand. Nooit laten vallen oid.

Ik zit te denken of ik een iPhone 4s zou kopen of toch een andere.

Happyhealthy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-14 18:47

@quad: Bedoel je waarom ik denk dat mijn mobiel er bijna mee op houdt? Dit denk ik omdat er grote barsten in het scherm zitten waardoor ik bijna niks meer kan zien, hij loopt continu vast,ik krijg vaak een blauw beeld wanneer ik van scherm wissel en dan moet ik de batterij eruithalen voordat hij het weer doet en zo kan ik nog wel even door gaan haha.

Hmm met de mobiel van de aldi ben ik ook niet bekend. Zijn ze een beetje goed?

Lindor92

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-14 18:49

xOkidoki schreef:
Voor mij geen Samsung meer. Dit is de 2e samsung telefoon die kapot is. En dat na 1,5 maand. Nooit laten vallen oid.

Uhm terug naar de winkel ermee? Na 1,5 maand is echt niet goed! Daar zit garantie op.

Quad

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-14 18:52

Oké, dat is al wat anders inderdaad. Vervangen van het scherm is ook vrij duur, rond de €120,-.
De rest klinkt ook als hardwarefalen en zou een factory reset niet veel uitmaken.

Wat de Wolfgang betreft, hoor in mijn omgeving prima geluiden over.

Ik zou eens wachten op de Motorola Moto E, of de Moto G ergens vandaan halen. http://tweakers.net/nieuws/95973/motoro ... an-4g.html

De Moto G zonder SD slot en zonder 4G zit rond de €170,- maar is gewoon een erg goed toestel.

Quad

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-14 18:53

xOkidoki schreef:

Nouja, wat is er aan kapot? Bij meeste dingen krijg je gewoon garantie namelijk. Behalve op val- en waterschade uiteraard.