Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Yvankaxx schreef:Echt, wat heb ik een spijt dat ik die stomme htc gekocht heb. Hij begon met periodes dat hij af en toe eens vast liep, dan weer een poos niet. Kan gebeuren, hij wordt ook intensief gebruikt natuurlijk. Nu alleen vandaag al, spaced hij hem steeds, vastlopen, hele toestel trilt en doet vanalles. Opnieuw opgestart, geen zin. Ook is het geheugen steeds vol als hij apps gaat updaten.
Voor mij nooit meer een htc, ik blijf bij een samsung.
chaanttaall schreef:Dat zou betekenen dat ik er nog t/m eind juni mee moet doen, ben bang dat hij dat niet gaat redden...
En als ik hem dan eind juni verleng krijg ik dan gelijk een nieuw toestel? Ik weet trouwens ook nog niet zo goed of ik ga overstappen naar een andere provider of dat ik bij t-mobile blijf.
Volgens mij kan ik hem 4 maanden van te voren ook opzeggen toch? Maar als ik hem opzeg loopt mijn contract nog door t/m 24 oktober neem ik aan? Dan heb ik dus voor die tijd ook nog geen nieuw abonnement/mobiel?
Edit: Dat vervroegd opzeggen klinkt op zich wel goed, het staat mij alleen een beetje tegen dat ik +/- €75.00 moet betalen, daar koop ik liever een mobiel voor die ik dan (na oktober) achter de hand kan houden voor als er iets met mijn nieuwe mobiel gebeurd.
xOkidoki schreef:Voor mij geen Samsung meer. Dit is de 2e samsung telefoon die kapot is. En dat na 1,5 maand. Nooit laten vallen oid.
Ik zit te denken of ik een iPhone 4s zou kopen of toch een andere.