Als er ergens relatief weinig klootjesvolk woont is het wel in Kootwijkerbroek. Juist veel rijk volk daar. Kun je ook klootjesvolk noemen natuurlijk, maar da's niet de normale definitie dacht ik

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Foaly schreef:Die hebben dan (denk ik gelijk) een torenhoog bod gekregen en proberen nu nog van jullie af te komenWat een naaistreek zeg, zou hier ook stevig van balen. Wat gebeurt er als je niet akkoord gaat?
Ibbel schreef:Hoezo klootjebroek?
Als er ergens relatief weinig klootjesvolk woont is het wel in Kootwijkerbroek. Juist veel rijk volk daar. Kun je ook klootjesvolk noemen natuurlijk, maar da's niet de normale definitie dacht ik
Ibbel schreef:Nah, valt wel mee hier hoor. Zélfs in zeer gesloten dorpen zoals Uddel en Kootwijk valt het met de acceptatie best mee. Ze leven van het toerisme, en de restaurants zijn dus bv ook echt op zondag open. Kost ze anders veel te veel omzetGeld gaat boven de heer...
ikke schreef:Ibbel schreef:Nah, valt wel mee hier hoor. Zélfs in zeer gesloten dorpen zoals Uddel en Kootwijk valt het met de acceptatie best mee. Ze leven van het toerisme, en de restaurants zijn dus bv ook echt op zondag open. Kost ze anders veel te veel omzetGeld gaat boven de heer...
Nou, tot voor een aantal jaar geleden was in Harskamp de geldautomaat en de (zelfbedienings)pomp dicht op zondag.
litilaura schreef:Deze foto 2 en 3 wat een contrast en het is toch echt 1 huis
https://www.funda.nl/koop/raalte/huis-4 ... traat-117/
ikke schreef:Ibbel schreef:Nah, valt wel mee hier hoor. Zélfs in zeer gesloten dorpen zoals Uddel en Kootwijk valt het met de acceptatie best mee. Ze leven van het toerisme, en de restaurants zijn dus bv ook echt op zondag open. Kost ze anders veel te veel omzetGeld gaat boven de heer...
Nou, tot voor een aantal jaar geleden was in Harskamp de geldautomaat en de (zelfbedienings)pomp dicht op zondag.
Intussen zijn ze wat minder strikt, maar ik zou er niet willen wonen.