Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
MarjanB schreef:Maar je krijgt toch geen 4000 door 2.500 meer te betalen? In mijn ogen kost het je alsnog geld dat anders een extra meevaller was..
MarjanB schreef:Maar je krijgt toch geen 4000 door 2.500 meer te betalen? In mijn ogen kost het je alsnog geld dat anders een extra meevaller was..
MarjanB schreef:Ja ik snap het maar ik zou m'n poot stijf houden. Vooral omdat ze al verder waren gegaan dan ze wilden.
Maar goed iedereen moet doen wat ie wil.
Gianti schreef:Nou ik kom mezelf hier ook melden.. ben mezelf aan opvreten..
Hebben een bod gedaan, daarna nog verhoogd en zouden daar gisteren reactie op krijgen, maar we hebben nog niets gehoorden we hebben toch wel een heel realistisch bod gedaan, ruim boven de bieden vanaf prijs
waxmeltsenzo schreef:Gianti schreef:Nou ik kom mezelf hier ook melden.. ben mezelf aan opvreten..
Hebben een bod gedaan, daarna nog verhoogd en zouden daar gisteren reactie op krijgen, maar we hebben nog niets gehoorden we hebben toch wel een heel realistisch bod gedaan, ruim boven de bieden vanaf prijs
Heb jij inmiddels nog iets gehoord?
Gianti schreef:waxmeltsenzo schreef:
Heb jij inmiddels nog iets gehoord?
Nope... vind echt lastig.. als het nee was dan hadden we het sowieso wel gehoord.. we wachten het weekend af en daarna bellen we. Zijn toch bang om verkeerd soort druk op kopers te zetten
waxmeltsenzo schreef:MarjanB schreef:Ja ik snap het maar ik zou m'n poot stijf houden. Vooral omdat ze al verder waren gegaan dan ze wilden.
Maar goed iedereen moet doen wat ie wil.
Ik snap je wel hoor, maar dat heeft geen zin, de makelaar weet immers nu je uiterste bod, en dat je alsnog overhoud, die gaan dan echt niet meer terug, ze hebben ons een dienst bewezen en natuurlijk de verkoper ook. En als je dan ineens het geld er wel voor hebt, moet ook zo eerlijk zijn net als bij het uiterste bod om te zeggen ok dat bied kansen en ja we gaan akkoord, dat is ook een principe namelijk de eerlijkheid.
vonneke schreef:Volgens mij jullie net zo goed als ik je verhalen lees...
Ook in de gaten hoe de huurdersbescherming werkt?
vonneke schreef:Dit zijn dingen die normaal vooraf al bekend zijn ipv na het bieden.
Maar geen zin in weer een discussie.