Alvast bedankt

Edit: Kleine wijziging.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ingeeu schreef:Ik vroeg me af of mensen mij ook konden helpen. Ik twijfel over de Z1 de grote versie of de compact. De compact is geloof ik 4,3"? En de grote 5,1"? De grote versie heb ik regelmatig in handen gehad en vind het opzicht niet storend qua grootte, maar hij past amper in de broekzak van mijn paardrijbroek. Zoals met buitenritten wil ik absoluut een telefoon bij me hebben. Dat is het enige struikelblok. Of hebben jullie nog ideeën over telefoon mee op buitenrit? Zijn er van die houders die je om je arm kan doen bijv.?
Alvast bedankt
Edit: Kleine wijziging.
Hvelreki schreef:Ik wil graag een smartphone kopen. M'n oude (gewone) gsm is aan vervanging toe en gezien ik in m'n abo 500 MB internet heb, dacht ik om maar meteen een smartphone te kopen. Enige voorwaarden zijn dat hij niet te duur is (max. 150 euro), dat de batterij een beetje normaal mee kan en dat het formaat handzaam is. Ik ben niet van plan er dagelijks mee op internet te gaan dus hoef geen scherm met superkwaliteit en ook de kwaliteit van het fototoestel boeit me weinig. Ik heb al even gegoogeld en dacht nu aan de Acer Liquid Z3 of de Sony Xperia M. Iemand hier ervaring mee?