Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
SincereQ schreef:Dat is vlot Moska! Gefeliciteerd![]()
Hier ook alles rond, hypotheek was nog even een dingetje want de vve blijkt niet zo gezond. Maar waar de eerste ‘m afkeurde ging tweede hypotheekverstrekker met precies dezelfde info gelijk akkoord.
5 december is de overdrachf
eilleen333 schreef:Hoe zit het met de open huizendag van 1 oktober? Kan je ergens zien welke huizen meedoen? Kan je echt zomaar binnen lopen? Hoe gaat dat in zijn werk?
Citaat:Deze keer weer geheel vrijblijvend en laagdrempelig meerdere huizen op één dag bezichtigen. Op zaterdag 1 oktober kan dit weer.
Sadie schreef:eilleen333 schreef:Hoe zit het met de open huizendag van 1 oktober? Kan je ergens zien welke huizen meedoen? Kan je echt zomaar binnen lopen? Hoe gaat dat in zijn werk?
Volgens de website van de nvm kun je weerCitaat:Deze keer weer geheel vrijblijvend en laagdrempelig meerdere huizen op één dag bezichtigen. Op zaterdag 1 oktober kan dit weer.
https://www.nvm.nl/wonen/nvm-open-huizen-dag/
https://www.funda.nl/koop/heel-nederlan ... uizen-dag/
Fitzroy schreef:SincereQ schreef:Dat is vlot Moska! Gefeliciteerd![]()
Hier ook alles rond, hypotheek was nog even een dingetje want de vve blijkt niet zo gezond. Maar waar de eerste ‘m afkeurde ging tweede hypotheekverstrekker met precies dezelfde info gelijk akkoord.
5 december is de overdrachf
Maar vind je dat dan zelf niet een risico?
Als er dan zometeen onverwachte kosten aan zitten te komen mag je die wel betalen.
ZwarteHeks schreef:Ik kom mee praten, ik lees al een tijdje mee, maar sinds vorige week echt actief aan het zoeken naar een woning.
Gisteren ben ik wezen kijken naar een huis in Valkenswaard, meteen verliefd, het is instapklaar (ben een starter, zit in een huurhuis). Ik heb dan ook meteen gisteravond een bod gedaan. Vandaag waren er nog mensen voor bezichtigingen, de rest van de geinteresseerden staan op de wachtlijst
Ik ben alleen benieuwd of ik genoeg geboden heb.De rente stijgt, maar er is nog steeds te kort aan huizen. Je bent toch gek als je gigantisch veel gaat overbieden lijkt mij? Ik heb echt 0,0 ervaring hiermee, dus ben benieuwd wat jullie mening is qua overbieden in de huidige markt en de rente situatie.