Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
nou ik hoop dat het positief uitpakt voor je, fijn dat het goed gaat in je nieuwe baan!!
Ik vrees ook voor de prijzen.
Wie wil mag een gokje doen naar de hoogte van de rekening.
terwijl mijn auto fantastisch rijd naar heb momenteel flinke koelvloeistof verlies en er is een theorie hoe dat komt maar dat moet ook nog opgelost worden, anders blijf ik maar bijvullen wat ook niet gratis is.. ca 1 liter vab 6 euro per 2 dagen
scheelt ook weer haha
Chubby schreef:Greenchoice had/heeft €250 cashback na 1 jaar, bij een 5-jaarvast contract. Ik ga €75 meer betalen per jaar maar dat wordt dus goedgemaakt met de cashback
.
Toch een half jaar langer de tijd om centjes te sparen om de paddockplaten te laten leggen, die platen heb ik natuurlijk wel al gekocht grmfl.
Curaçao stond altijd nog op mijn bucketlist. En nu geboekt voor komende winter
maar werk maar 2 dagen per week. En zit op zo'n 12 km.
en heb toch niet het idee dat ik minder eet, drink etc. Wel dus grotendeels van 2- naar 1-persoons huishouden gegaan. Maar mijn vriend is hier ook regelmatig en zoonlief ook nog. Plus dat als ik bij mijn vriend ben we om en om de boodschappen doen dus het is niet zo dat ik dan compleet op zijn huishouden teer of zoiets. Dus het heel bewust boodschappen doen werpt wel degelijk vruchten af. Het gaat ook steeds beter. Wordt langzamerhand een soort sport
het is geen wereldbedrag maar beter dan tekort komen