Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Badeendje schreef:Leuk San, de whale fin is heel tof! Ik had er eentje die een baby had, die staat nu bij mijn schoonzusje. Heb hem laatst verpot en zag dat er alweer een nieuwe baby aan het groeien was, die krijgt m'n andere schoonzusje. Het is zo'n esthetisch ding
Die fittonia's zijn ook zo mooien die epipremnum is ook gaaf. Ga je hem zo laten staan? Wordt die niet heel snel te lang? Of ga je 'm laten klimmen?
Mooie planten wendy! Die eerste is een tradescantia, denk een zebrina. Tweede een calathea ornata. Die andere weet ik niet.
Ik ben gisteren naar de intratuin geweest, heb twee strings of turtles meegenomen en een epipremnum marble queen. Helemaal blij
Air schreef:amsterdam10 schreef:Syngonium neon robusta
Dankje!
Oh heerlijk al die plantjes weerLentekriebels.
Tessyke: sprieten zijn gewoon te aanlokkelijk![]()
[ [url=m/rfyZMw.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/x7j9GW.jpg]Afbeelding[/url] ]
Had eerst de Syngonium er ook bij hangen in een klein potje maar die viel een beetje buiten de boot
lalala_20 schreef:tessyke schreef:Bedankt voor de pokontip, ik ga hem deze week proberen!
Dit plantje is ook een groot hulpmiddel in mijn kraamafdeling, zo moet ik er meer hebben!
[ [url=m/h31TIP.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wat voor plantje is dit tessyke? Ik vind 'm leuk
Air schreef:amsterdam10 schreef:Syngonium neon robusta
Dankje!
Oh heerlijk al die plantjes weerLentekriebels.
Tessyke: sprieten zijn gewoon te aanlokkelijk![]()
[ [url=m/rfyZMw.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/x7j9GW.jpg]Afbeelding[/url] ]
Had eerst de Syngonium er ook bij hangen in een klein potje maar die viel een beetje buiten de boot
tessyke schreef:Mijn yucca staat nog geen halfuur op de vensterbank en mijn kleinste kat zat er al aan
[ [url=m/uibCHd.jpg]Afbeelding[/url] ]
wendy1987 schreef:Ook paar nieuwe aanwinsten. Geen idee vd namen. Maar ze zijn leuk!
[ [url=m/dQ2OOP.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/iemtXm.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/x5p3WF.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/YZ8ZdC.jpg]Afbeelding[/url] ]
Die laatste, die gooit in de avond zijn blaadjes omhoog. Dan gaat die precies voor de tv als ik languit op de bank lig haha!
Heerlijk en straks weer voorjaar en buiten ook weer plantjes!
_San87_ schreef:Zo, twee sansevieria Whale fin besteld, dinsdag worden ze geleverd, ik ben benieuwd.
Ik heb twee strakke donkerbruine potten voor ze gekocht, volgens mij staat dat vet gaaf. Oh en deze twee aanwinsten:
[ [url=m/IEsXDC.jpg]Afbeelding[/url] ]
Fittonia white Anne
[ [url=m/278YSe.jpg]Afbeelding[/url] ]
Epipremnum pinnatum happy leaf.
Blij mee. En ik vind de pot van de Fittonia zó gaaf
.
Spirit schreef:Hebben jullie tips voor planten die het goed doen in de badkamer, ook met eventueel wat minder licht? Liefst een wat grotere.