Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MarliesV schreef:Ik weet dat het hip en modern is om ze zo lang te laten als je nu hebt, maar ik kan er niet aan wennen. Vind het zo onaf lijken.
Vind je gordijnen qua kleur en zo wel super mooi bij de vloer en muur, geeft een rustig beeld/gevoel
_San87_ schreef:MarliesV schreef:Ik weet dat het hip en modern is om ze zo lang te laten als je nu hebt, maar ik kan er niet aan wennen. Vind het zo onaf lijken.
Vind je gordijnen qua kleur en zo wel super mooi bij de vloer en muur, geeft een rustig beeld/gevoel
Vind ik ook. Netjes iets van de grond staat veel beter vind ik. Lijkt de kamer ook langer door.
Janine1990 schreef:Is er ook zo'n soort topic voor de tuin?![]()
En iemand een ideetje? Het gasfornuis is zoals gemeld door de vorige eigenaar meegenomen. Prima, want ik wil de keuken aanpakken en een fornuis (tenzij 5 pits boretti achtig) is niet mijn smaak. Maar wat kan ik nu het beste doen? Ik dacht zelf aan een twee pits elektrisch dingetje ofzo.
Janine1990 schreef:Is er ook zo'n soort topic voor de tuin?![]()
En iemand een ideetje? Het gasfornuis is zoals gemeld door de vorige eigenaar meegenomen. Prima, want ik wil de keuken aanpakken en een fornuis (tenzij 5 pits boretti achtig) is niet mijn smaak. Maar wat kan ik nu het beste doen? Ik dacht zelf aan een twee pits elektrisch dingetje ofzo.
MarjanB schreef:Ik weet niet wat je budget is om wat aan de keuken te doen? je zou kunnen kijken wat een keuken van de ikea kost als je dezelfde opstelling een beetje houd qua leidingwerk, dan hoeft het meestal niet zo duur te zijn.