Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
quera schreef:pmarena schreef:Jolliegirl: leuk is dat hè, die voorpret en alles op schaal tekenen en schuiven maar
Wat voor CV-ketel heb je gekozen?
Quera: Wat Angelique zegt lijkt mij de beste aanpak
Huh? Mijn huis staat niet te koop. Ik denk dat je lmy1 bedoeld
quera schreef:Nee dat is veel langer reizen voor mijn vriend, die werkt op de Europoort en ik in Nootdorp dus dt zou voor beide langer zijn.
Daarbij heb ik in Spijkenisse alles.

Wanneer de 2e Maasvlakte volop draait zullen de mensen die daar werken ook woonruimte dichtbij zoeken naar alle waarschijnlijkheid en is de verwachting dat de prijzen weer flink gaan stijgen omdat er dan huizentekorten komen. Maarja, wanneer dat eindelijk zover is...

x_spekkie_x schreef:pmarena schreef:Ik heb er een hypotheek van 270.000 euro op maar heb hem nu al voor 249.500 te koop staan dus blijf sowieso al met een restschuld van 25.000 euro zitten, echt niet tof
Ik snap dit niet?![]()
Naast dat het bij elkaar meer is dan je hypotheek, betekent dit ook dat je nooit hebt afgelost?
pmarena schreef:quera schreef:Nee dat is veel langer reizen voor mijn vriend, die werkt op de Europoort en ik in Nootdorp dus dt zou voor beide langer zijn.
Daarbij heb ik in Spijkenisse alles.
Op de Europoort.... ik hèb toevallig nog een heel leuk huis in Oostvoorne te koop![]()
Sonja: dat zijn wat mij betreft van die hele simpele dingen die je ZO heel erg zat kunt worden inderdaad, die zanderige honden direct in je woonkamer...al met al klinkt alles nu zo dat je van dat tijdelijke hebt en dat zou mij ook storen... je wil dan niks meer aanpakken want je gaat toch weg, echt goed schoonmaken zou je wel willen maar is ook niet motiverend als alles binnen no-time toch weer zanderig is, moestuin beginnen kan ook niet echt serieus want je kan de boel dan niet oppakken en meenemen...voelt allemaal zo nutteloos dan
)en de keuken uitdweilen, want hond lief stapt binnen en schud zich eens even lekker uit...echt om gillend gek van te worden 

x_spekkie_x schreef:pmarena schreef:Ik heb er een hypotheek van 270.000 euro op maar heb hem nu al voor 249.500 te koop staan dus blijf sowieso al met een restschuld van 25.000 euro zitten, echt niet tof
Ik snap dit niet?![]()
Naast dat het bij elkaar meer is dan je hypotheek, betekent dit ook dat je nooit hebt afgelost?

) echt een enorme afknapper...dan is vanille veel mooier, zachter en gezelliger van kleur

weet het even niet beter te omschrijven.
)