Bezuinigen op de boodschappen - deel 5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Bezuinigen op de boodschappen - deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-13 11:27

Ah moet je bonuskaart voor hebben, een enkele cassaire wil die van haar uitlenen, maar hier moet je niet vanuit gaan.
C1000 Euroweken heb je geen klantenkaart voor nodig.
Op de laatste dagen van de aanbiedingen is de kans sowieso kleiner dat je mis grijpt, hoe geliefd de aanbieding is bepaalt of je om 18.00 nog kan profiteren ervan. Ook hangt het af van de locatie en drukte van de winkel... Is dus geen zinnig woord over te zeggen.

Alle combinaties mogelijk betekend dat je binnen dat merk en binnen de hoeveelheid die aangegeven staat alle keus hebt. Dus bijv hak boontjes 200ml + hak rode bieten 200ml (voorbeeld) mag gecombineerd worden.
Maar als er staat dat alleen de potten tussen 150 ml en 300 ml meedoen, mag je de verschillende groottes daartussen dus combineren. De 500ml telt dan niet mee.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-13 11:28

Oh en soms staat er wel bij: max 4 aanbiedingen per klant... Hoe dat exact werkt weet ik niet.

wishmelucky

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-13 11:34

maroescha schreef:
Ah moet je bonuskaart voor hebben, een enkele cassaire wil die van haar uitlenen, maar hier moet je niet vanuit gaan.
C1000 Euroweken heb je geen klantenkaart voor nodig.
Op de laatste dagen van de aanbiedingen is de kans sowieso kleiner dat je mis grijpt, hoe geliefd de aanbieding is bepaalt of je om 18.00 nog kan profiteren ervan. Ook hangt het af van de locatie en drukte van de winkel... Is dus geen zinnig woord over te zeggen.

Alle combinaties mogelijk betekend dat je binnen dat merk en binnen de hoeveelheid die aangegeven staat alle keus hebt. Dus bijv hak boontjes 200ml + hak rode bieten 200ml (voorbeeld) mag gecombineerd worden.
Maar als er staat dat alleen de potten tussen 150 ml en 300 ml meedoen, mag je de verschillende groottes daartussen dus combineren. De 500ml telt dan niet mee.

ok prima bedankt
AH bonus kaart ga ik dus aanvragen aan de balie :)
C1000 zullen de laatste aanbiedingen zijn Ah de eerste of 2de dag :)

Met mijn werk kan ik niet veel vroeger gaan, ik zal wel zien :)

Imala

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-13 11:37

Bij de c1000 hier zijn de aanbiedingen op de laatste dag meestal wel weg. Niet de standaard potjes groentje enzo maar bijv vlees, bepaalde groente.
Ook halen ze op de laatste dag vaak al aanbiedingen weg om de nieuwe aan te vullen, dus af en toe goed zoeken haha.

Annemiek80

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-13 11:39

Voor de AH heb je een bonuskaart nodig, deze kun je voor je de winkel ingaat bij de servicebalie krijgen, op zich hebben alle cassiéres hier er standaard 1 bij de kassa liggen maar je zal er net een treffen die dat niet heeft.

Bij de AH staat er iig voor deze aanbiedingsweek geen maximum op hoeveel je mee mag nemen, is ook niet echt normaal voor de AH, kom dat eigenlijk nooit tegen.
Bij de hak aanbieding staat alle combinaties mogelijk van 330-360 gram potten, dus niet de grote potten, er wordt dat gewoon 50% van de totaalprijs gerekend.
Bij sommige aanbiedingen staat er wel een uitzondering in het klein bij, deze week is bijv. alle nivea 2e gratis, maar zonbeschermingsproducten zijn uitgesloten van deze actie, de rest (shampoo, douchegel, deo, creme enz) doet wel mee met deze actie

Als je naar een grotere AH is er tegen 18u ook nog zeker wel keus, is de aanbieding waar je gebruik van wil maken er niet meer kun je een 'reclamecheque' meekrijgen, dan kun je de week erop (als de voorraad weer is aangevuld) alsnog van de aanbieding gebruik maken tegen de bonusprijs

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-13 12:06

Het ligt er ook beetje aan hoe laat de vracht komt. Bij de jumbo waar ik werk komt die rond 5 uur. Dus dan is de kans op een drukke dag groot dat iets er rond 3 uur niet meer is en dan om 6 weer wel.

Al hebben meeste supermarkten de vracht in de ochtend binnen geloof ik (is ook veel fijner). Dus dan hebben ze vaak rond 6 alles wel als er goed besteld is. Ik weet van AH groenplaats hier dat je wel op tijd moet gaan, want die hebben geen of heel beperkt ruimte voor restanten. Dus die kunnen niet veel voorraad bestellen schijnt. Als ze goede bonus aanbiedingen hebben soms wel onhandig, omdat ik soms alleen in de avond kan. En ik ga dan niet nog eens terug de week erop om nog wat dingen later te halen, want de tram kost me €2. Dan is het niet meer goedkoper om dat 2x te betalen :+

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-13 13:37

Bij de meeste supermarkten geld dat je vier keer de aanbieding mee mag nemen. Dus bijv twee pakken koffie voor 5 euro mag je 8 pakken mee nemen max.

Bij sommige winkels hanteren ze tegoedbonnen. Dus is een reclame op krijg je een bOn dat je de volgende x dat je komt die aanbieding nog Kan krijgen

Dit is soms per winkel verschillend

wishmelucky

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-13 15:45

ok bedankt :-)
Ik weet dat de Ah nog redelijk groot is in oostburg, ik zal wel zien...

Georgette

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-13 15:49

Zo, heb net weer een een hoop gehaald bij de Lidl. Kom er thuis achter dat de komkommer dubbel is aangeslagen. Is maar 50 cent, maar toch irritant..

nanka

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-13 16:13

Dames letten jullie op dat de aanbiedingen van volgende week bij AH niet op alle dagen geldig zijn!!!
Check de folder goed van te voren ;-)

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-13 17:18

Ja zag ik al nanka! oppassen geblazen!

Tiggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-13 17:32

Dat is nieuw volgens mij? Vroeger was alles gewoon de hele week. Bij ons heeft de AH de aanbiedingen over het algemeen wel en anders kun je een bon halen. Ik ga trouwens zelden op zaterdagavond boodschappen doen, dus of ze dan alles nog hebben weet ik niet.

kohtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-13 08:08

Ik heb echt nog gezocht maar kan het niet terug vinden. Er staat ergens in dit topic een oud recept en het enige wat ik onthouden heb is zacht gekookt ei :o Ik dacht toen nog dat ga ik eens maken. Wie weet wat ik bedoel?

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-13 14:52

Gisteren de folders weer eens doorgespit en gaan deze week wel weer het een en ander inslaan voor de voorraad. Frisdrank van huismerk was ergens in de aanbieding, die gaan we sowieso inslaan en pizza's voor 1 euro. :D
Straks thuis even snel een boodschappenlijstje maken :) .

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-13 14:56

Trouwens Bij de AH is nu actie met 50% korting op noorse zalm van 100 gr. voor 1,50. Maar de noorse zalm koste dacht ik bij de Lidl 2,30 voor 200 gr? Of is dat minder? :)

Mizora

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-13 15:18

Maar er zit vaak wel kwaliteitsverschil tussen. De zalm van de AH is altijd heel goed. Die van de lidl weet ik niet, maar de goedkope van de Hoogvliet is beduidend minder.

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-13 15:30

Destino schreef:
Gisteren de folders weer eens doorgespit en gaan deze week wel weer het een en ander inslaan voor de voorraad. Frisdrank van huismerk was ergens in de aanbieding, die gaan we sowieso inslaan en pizza's voor 1 euro. :D

Waar haal je de pizza's voor 1,-?

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-13 15:34

C_arola schreef:
Destino schreef:

Waar haal je de pizza's voor 1,-?

Plus :) .

C_arola

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-13 15:43

Ok, ga ik even op de website kijken.

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-13 15:54

Het is wel het huismerk, maar die vinden wij goed te eten :j .

C_arola

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-13 16:41

Ik zag het, we hebben alleen geen plus in de stad.

Chanen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-13 16:56

ChantalSmook schreef:
Trouwens Bij de AH is nu actie met 50% korting op noorse zalm van 100 gr. voor 1,50. Maar de noorse zalm koste dacht ik bij de Lidl 2,30 voor 200 gr? Of is dat minder? :)

Vanaf donderdag toch pas?
Ik had me helemaal vergist in de aanbieding van het brood, want ik dacht dat het 2e gratis was op de Zaanse Snijder, maar het was 2e halve prijs. Voor dat prijsverschil had ik toch maar mooi een pak havermout kunnen kopen, haha! Ach, ik ben toch al niet duur uit deze week.
Wat ik mij alleen afvroeg... wat is het verschil tussen toiletreinigingsmiddel en bleek? Want het toiletreinigingsmiddel is nu in de aanbieding, maar Glorix valt daar dan bijvoorbeeld weer niet onder, terwijl ik altijd gedacht heb dat het vergelijkbaar was met WC-Eend...

ecyoj

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-13 16:58

ik pak gewoon bleek.

en ga over op de baking soda. had filmpje op you tube gevonden via het kanaal van KASSA en die vrouw maakt budget schoon
zeer intresant

C_arola

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-13 16:59

De zalm is vanaf donderdag, ik dacht ook dat het hetzelfde is. Ik ga harpic bij de C1000 kopen voor 1,-

Chanen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-13 17:03

Gelukkig, ik ben weer gerustgesteld. Ik dacht al even dat ik een belangrijk onderdeel van het wc-schoonmaakritueel oversloeg. :P
Soda is denk ik niet zo makkelijk onder de rand te spuiten als andere middelen, of hoeft dat niet lang in te trekken? Waar kun je het eigenlijk krijgen? Want baking soda is vast niet hetzelfde als de soda waar je ontstoken wonden in weekt?