Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Joolien schreef:Let wel op met Klimop dat je geen woekering krijgt. Onze tuin zat helemaal vol met klimop en dat was een hel om het bij te houden en later eruit te halen.
Vind die platanen wel heel gaaf, heb dan alleen wel het idee dat er steeds troep uit die boom valt ofzo
Selina schreef:Oeh, een tuintopic. Jullie zijn mijn redding. Ik heb 0 groene vingers, sterker nog, ik haat de kleur groen. Laten planten nou net groen zijnIk zoek leuke, kleurrijke planten en wanneer het plantseizoen is. Hortensia's en klimrozen vind ik mooi, kan ik die er nu al inplanten? Zoek ook wat leuke struiken waar de kat zich in kan verstoppen ofzo.
De tuin is op dit moment echt lelijk, 90% lelijke bakstenen en 10% zand-strookje rechts met verdorde planten. Alleen de appelboom vind ik nog wel leuk. Links zit nog een verdorde clematis. Heb al wel een tuinset gekocht![]()
Ik zou jullie ook wel tips willen geven maar uh, ja, ik weet ongeveer net zoveel van planten als van auto's![]()
De prachtige tuin:
[ [url=m/1Lb2fy.jpg]Afbeelding[/url] ]
swartbeessie schreef:Grappig Selina, ik heb hetzelfde: Een parkeerplaats als tuin ...
swartbeessie schreef:Grappig Selina, ik heb hetzelfde: Een parkeerplaats als tuin ...
KimD schreef:Als ik een kleine tuin had zou ik ook alles bestraten. Nu met onze tuin komt er alleen maar gras, en tegels dan.
Planten zijn niet welkom.