Uw Apple ID (*****) is gebruikt om een sessie iCloud van een onbevoegde computer te openen.
Uw iTunes-account is nu vergrendeld, kunt u toegang tot uw account om uw informatie te controleren.
Klik hier om uw account te valideren
Deze e-mail is automatisch gegenereerd. Je wordt verzocht hier niet op te reageren. Voor aanvullende ondersteuning ga je naar Apple Support.
Met vriendelijke groet, Apple klantenservice
Is dit spam of nep of iets anders?
Shiloh
Geplaatst: 28-04-14 07:50
Poeh goede vraag, Ik vind die tweede zin wel verdacht, aangezien dat geen goed nederlands is en de brief start met een Engelse hello. Je zou rechts kunnen klikken op "klik hier om uw account te activeren" en de doellink/link adres kopieren en vervolgens plakken (maar niet op klikken!), dan kun je snel zien of de link daadwerkelijk naar een site van apple gaat. Het zou dan iets met apple.nl moeten zijn en dan vervolgens alleen maar letters, cijfers en / tekens, geen punten meer.
Je kunt ook altijd even testen of je echt vergrendeld bent natuurlijk door op je iphone/ipad whatever je hebt een gratis item te proberen te downloaden uit de apple store. Als je account geblokkeerd is zou dat niet kunnen.
Laatst bijgewerkt door Shiloh op 28-04-14 08:00, in het totaal 3 keer bewerkt
Ik kreeg een tijd lang ook mailtjes zogenaamd van Apple dat m'n account gebruikt zou zijn om world war z ofzo te downloaden en als ik dat niet was moest ik ergens op klikken. Uiteraard was ik dat niet maar no way dat ik dat aanklik! Krijg ze nu ook niet meer dus zeker oppassen met dit soort mails.
saskiaojan
Geplaatst: 28-04-14 08:04
Nee niet ingelogd, heb ik nog nooit gedaan.... heb net geprobeerd een liedje te downloaden, lukte gewoon alleen was mijn geld op
Ik vermoed ook dat het een nepmailtje is, heb ook al gezocht met google, maar daar vond ik niks, ga nog even je tip proberen @shiloh
Laatst bijgewerkt door saskiaojan op 28-04-14 08:21, in het totaal 1 keer bewerkt
Shiloh
Geplaatst: 28-04-14 08:11
Duidelijk inderdaad
kun je even bewerken en een spatie doen ergens in het begin van de link (in de www of zo) zodat die onklikbaar wordt hier? straks klikt iemand er per ongeluk op
Wat voor soort spel zoek je dan? Want er zijn wel puzzelspellen die je door kan spelen. Of sportspellen. Maar dan moet je dat wel leuk vinden .
Ik zoek zelf inderdaad ook iets waar je kan bouwen zonder dat je eindeloos hoeft te wachten of dingen voor echt geld moet kopen. Maar ja, dat zal er wel niet zijn, want die mensen moeten ergens geld aan verdienen
J0anieke
Geplaatst: 02-05-14 09:21
Ik heb goedkoop wat meerdere kabeltjes op de kop kunnen tikken (oud model voor oa iphone 4, dus niet de kleine voor iphone 5 etc), heb er nu dus wat thuis liggen die ik niet gebruik en dus voor klein prijsje verkoop, als iemand interesse heeft graag pb'tje
Ik heb sinds een paar weekjes een nieuwe iPhone 5S… heerlijk toestel Alleen 1 ding lukt me niet meer: foto’s twitteren direct vanuit mijn albums… als ik twitter open en dan de foto bijvoeg lukt het wel, maar met mn iPhone 4 kon ik wel vanuit mijn albums twitteren… Bij de iPhone 5S krijg ik de melding “Kan geen verbinding maken met twitter”…
Volgens mij staan mn instellingen wel goed, heb twitter toegang gegeven tot mijn albums… kan iemand mij de gouden tip geven?
Kido
Geplaatst: 05-05-14 13:52
Heb je je ook via de app in het instellingen menu aangemeld? Dus en aangemeld via de app op je scherm en via het instelingen menu.
Banjer
Lid Nieuwsredactie
Mijn iPhone 4s laadt niet meer op, vandeweek een nieuwe oplader gekocht, daarmee heeft hij het 2 dagen gedaan en is nu weer hetzelfde verhaal. Ik heb de connector al schoongemaakt en gestofzogen maar lijkt niet te helpen.
Nu heb ik een nieuwe sim der in zitten want die in mijn 4S zat past er niet in. Nu kan je natuurlijk zodra je een nieuwe telefoon hebt ervoor kiezen om je back up enzo terug te zetten. Ik heb ervoor gekozen om dit niet te doen omdat ik op mijn 4S een nieuwe update had welk ik minder mooi vind Zo is de ophangknop bijvoorbeeld zoon klein bolletje geworden en dat wilde ik niet Mijn vraag is nu hoe kan ik mijn apps en nummers op mijn 5S zetten zonder dat alles direct wordt verandert zoals het op mijn 4S was? Want mijn huidige achtergrond vind ik ook veel mooier als die ik op mijn 4S had.
Kido
Geplaatst: 12-05-14 14:27
_Rianne_ schreef:
Yep! 12 mei ga ik (of iemand met mijn phone, mijn phone in elk geval :p) naar de Apple store in Amsterdam! super Dankjewel voor het meedenken
Suc6 vandaag ben benieuwd!
Kayleigh
Geplaatst: 15-05-14 14:10
Nieuwe batterij in mijn iphone laten zetten gisteren, laad hij alsnog niet op.. Nieuwe oplader geprobeerd, werkt niet..