Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. Denk dat dat ook een beetje de sport is haha. Maar het maakt heel erg uit naar welke kringloop je gaat. Die bij mij in het dorp vind ik weinig aan, maar in Tilburg zit een hele grote met veel doorloop.
en beter is hij ook nog niet.
) zit ook veel stadsverkeer bij, nu zat ik gemiddeld op 4.7 liter op de 100 km (moest flink stuk op de snelweg). Dat scheelt toch 4 liter a 1.89 wat ik had getankt, is toch 7,50 Euro. Best veel als die benzine zo duur is. Dus dan maar even minder het gaspedaal gebruiken...
batterij volgens mij. Straks komt stiefpa met de booster om hem weer een scheut te geven. En dan hopen dat hij het morgen nog doet, want heb een Eventing op de agenda.
Bij vertrek naar huis kwam er wel een fikse witte pluim rook uit mijn uitlaat toen de motor aansloeg. En tijdens het rijden op de autostrade een keer "doorgetrapt" in neutraal, dat gaf dan weer een prachtige zwarte wolk
van roet. Zwarte piet was er niks bij geweest.
zo ben ik ook erg blij met mijn voorraadkast deze maandCitaat:kwam erachter dat ik ook nog wat ingevroren had aan maaltijden dus dit gaat helemaal goedkomen
nog 2 dagen krijg ik weer wat op mijn rekening maar het gaat goedkomen
verlof start over 13 dagen. Nog even dus haha.
. Ik betaal nu 65 euro per maand, en daar heb ik nu genoeg aan en let echt wel op mijn verbruik. Het scheelt dat ik niet zo'n koukleum ben, tot ergernis van mijn vriend
. Dus alles wat ik de laatste tijd heb afgestreept aan maandelijkse kosten mag ik weer gaan inleveren lijkt, joepie
.
Maar leuk dat je er een veulen bij hebt, dat is een leuke afleiding!
Eerst de auto, de reparatie was dik 400 euro.. toen de rekening van de veearts, 180 euro.. En gisterochtend ging mijn laptop niet meer aan
Dus die heb ik gisteren weggebracht.. en nu hóóp ik dat het opgelost is met een nieuwe accu die toevallig onder een terugroepactie valt, dan is de reparatie gratis.. maar in het ergste geval wordt het een nieuwe en dan ben ik zeker 1500 euro lichter