Fun-da deel 3!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ninx

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-21 12:09

MarjanB schreef:
Ja dat hoort ook gewoon bij het platteland, geurtjes. Ik houd er van maar goed ik ben er ook mee opgegroeid

Ik ook.... maar dat was wel anders dan de veerfabrieken die je tegenwoordig ziet.
Veel grotere aantallen dieren, alles staat binnen, alleen nog maar gifgroene monocultuur weilanden er omheen.... ik wil daar absoluut niet bij in de buurt wonen.
Een boerderij, zoals ik een boerderij graag zie, mag met alle liefde mijn naaste buurman zijn.

Daks

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-21 12:23

Anca wij zijn niet wezen kijken(was wel planning) omdat de ligging voor ons gewoon ruk is. Tussen snel en doorgaande weg in.

Ik zit ook het liefst tussen echte voeren waar het vee mag grazen en je in het voorjaar de gierlucht ruikt. Dat is imo platteland

Wij mogen 10 mei weer kijken *\o/*

anca

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-21 12:50

Daks schreef:
Anca wij zijn niet wezen kijken(was wel planning) omdat de ligging voor ons gewoon ruk is. Tussen snel en doorgaande weg in.

Ja dat zei ik toen ook al maar er schreef ook iemand dat dat wel mee viel. Nou ik ken de situatie daar en dat is gewoon niet zo :D

Daks

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-21 13:32

anca schreef:
Daks schreef:

Ja dat zei ik toen ook al maar er schreef ook iemand dat dat wel mee viel. Nou ik ken de situatie daar en dat is gewoon niet zo :D

We zijn wel wezen pre-kijken maar was echt storend

pillow

Re: Fun-da deel 3!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-21 15:55

Ik had nu zoiets van ik ga toch maar even kijken. Maar dat hoef ik dus niet te doen, de trein gaat ook nog vlak voor je deur langs.

Daks

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-21 15:58

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-21 16:05

Heel leuk! Maar huren ze wei bij? Want ik zie niet echt een plek om de paarden buiten te zetten.

topsylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-21 16:38

Trui schreef:
Die in Rotterdam ziet er best leuk uit! Vond de prijs best meevallen tot ik zag wat er nog aan gedaan moest worden *\%/* maar is voor die plek niet gek, kijk er niet van op. Ik woon er minder dan een half uur vandaan, ik fiets er regelmatig langs, maar ga de eerst volgende keer toch wel even stilstaan misschien _O-

Ik woon er een straat vandaan, er valt heel weinig te zien helaas :Y)
De gordijnen zijn al meer dan een jaar dicht en ondanks dat het er van buiten redelijk onderhouden uitziet, heb ik er nog nooit activiteit gezien.
Zo staan er wel meer spookhuizen op de 's Gravenweg, Kralingseweg en de Ringvaartlaan.

gewoonmarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-21 16:45

Daks schreef:
Daks schreef:

We zijn wel wezen pre-kijken maar was echt storend

Ik ben er ook langs gereden. Vond de ligging ook ruk, spoor ervoor of erachter en aan de andere kant een drukke weg. (Ik dacht snelweg)

Daks

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-21 17:17

SusanH schreef:
Heel leuk! Maar huren ze wei bij? Want ik zie niet echt een plek om de paarden buiten te zetten.

Volgens mij bij de buren en op dat langere stukje naast het pad. Maar misschien hebben ze ook wel IR paarden en lopen ze los in de bak

danienappy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-21 18:59

Sure_lee schreef:
Wij hebben afgelopen week een paar makelaars over de vloer gehad. Vandaag gaan we 1 van hen laten weten dat ze ons huis mag verkopen. Ik vind het erg leuk en spannend.
Ben echt benieuwd waar het uiteindelijk voor verkocht wordt. Het huis van de 'buurvrouw' was binnen een week verkocht voor 95.000 euro boven de vraagprijs. :+

Mocht iemand een leuk huis tegen komen aan de Veluwe in de lijn van Harderwijk tot Ede dan houd ik me aanbevolen. Denk dat het budget 400.000 gaat worden. Maar dat is afhankelijk van het bedrag waarvoor ons huis verkocht gaat worden. We willen graag iets terug kopen zonder hypotheek.

Waar ben je naar op zoek?
Mijn funda meldingen staan aan rondom Barneveld, misschien kom ik wat tegen!

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-21 19:09

Ibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-21 19:26

Goeie hemel, dat ziet er mistroostig uit. Platgooien, dát kan je er mee doen.

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-21 19:29

Tip Martien Meiland even, Cayenne. :+ Of heb je zelf ‘Ik Vertrek’-aspiraties?

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-21 19:30

platgooien en een hotel neerzetten, dat vindt de omgeving prima, las ik.
Er staan meer van dat soort gebouwen in die buurt, vaak voormalige psychiatrische ziekenhuizen.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-21 19:31

Fitzroy: Nee aub niet zeg :') Ik vond een weekje verbouwing al verschrikkelijk :')

Maar als ik het wel zou willen, zou ik het platgooien en er een mooie boerderij op zetten <3

Ceetje_bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-21 20:04

Doet me denken aan een stel uit ‘Ik vertrek’ dat een voormalig oost Duits vakantiepark had gekocht om daar een hondvriendelijk bungalowpark van te maken. Hadden veel tegenslag maar uiteindelijk is het goed gekomen.

Deze uitzendinghttps://youtu.be/zM6yBCsEcys

pillow

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-21 22:01

Daks schreef:
SusanH schreef:

Volgens mij bij de buren en op dat langere stukje naast het pad. Maar misschien hebben ze ook wel IR paarden en lopen ze los in de bak

Ze zullen wel in de bak lopen. Maar wat zijn IR paarden?

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-21 22:05

Die bak is veel te netjes daarvoor. Of ze moeten hem speciaal voor de foto's net gesleept hebben. IR is insuline resistentie.

Trui

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-21 22:14

topsylover schreef:
Trui schreef:
Die in Rotterdam ziet er best leuk uit! Vond de prijs best meevallen tot ik zag wat er nog aan gedaan moest worden *\%/* maar is voor die plek niet gek, kijk er niet van op. Ik woon er minder dan een half uur vandaan, ik fiets er regelmatig langs, maar ga de eerst volgende keer toch wel even stilstaan misschien _O-

Ik woon er een straat vandaan, er valt heel weinig te zien helaas :Y)
De gordijnen zijn al meer dan een jaar dicht en ondanks dat het er van buiten redelijk onderhouden uitziet, heb ik er nog nooit activiteit gezien.
Zo staan er wel meer spookhuizen op de 's Gravenweg, Kralingseweg en de Ringvaartlaan.

Valt me inderdaad nu pas op dat er daar meerdere (niet spectaculaire huizen) staan waar je voor moet tekenen om de binnenkant te zien

Daks

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-21 22:53

pillow schreef:
SusanH schreef:

Ze zullen wel in de bak lopen. Maar wat zijn IR paarden?

Als je naar de bak kijkt zie je op de lange zijde een poort en een gat in de heg. Op street view zie je dat ze het lange stuk naast het pad ook "omheind" hebben.

pillow

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-21 23:17

Citaat:
Als je naar de bak kijkt zie je op de lange zijde een poort en een gat in de heg. Op street view zie je dat ze het lange stuk naast het pad ook "omheind" hebben.

Maar is dit nou zo belangrijk? 30 are tuin is gewoon te weinig voor 3 paarden. ..

Daks

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-21 23:22

We hadden het over het grazen.
3 is ook wel veel 2 zou moeten kunnen imo als je het anders indeeld

Rivjenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-21 08:15

Ik zou daar nooit willen zitten zo pal aan het kanaal :n

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-21 08:18

pillow schreef:
Citaat:

Maar is dit nou zo belangrijk? 30 are tuin is gewoon te weinig voor 3 paarden. ..

Hier zijn er mensen met 7 paarden op 1500m2 :+