Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Emmaa_ schreef:Hanafubuki schreef:Cactusplaza heeft nu monstera variegata voor 25 euro
Koopt iemand hier wel eens? Ik vind een stekje voor 25 terwijl een stekje normaal ook voor 90 gaat heel verdacht
magda_90 schreef:Ik kan nog steeds niet kiezen. Ik weet wel dat de Spades ronduit onkruid is. Ik dacht ze met z'n vieren in één pot te kunnen doen. Maar Spades woekert en zit overal tussen en drukt de anderen weg.
Ik heb de 3 anderen flink gesnoeid en die krijgen toch weer een eigen potje.
Canon schreef:Wat een supermooie foto's op de vorige pagina!en fijne tips van die vliegjes! Ik heb er nu twee afgezonderd staan met deze beestjes..
Ik heb er nu van die antilarven pillen in de grond zitten die met water en grond vermengen en veel zand zodat de vliegjes niet meer boven komen, maar ik blijf ze tegenkomen en platslaan.. Ik hoop dat deze tips gaan werken! De Intratuin bij mij in de buurt heeft die hematoden niet op voorraad die veel aanraden..Maar misschien moet ik ook gewoon zo'n vliegenplantje adopteren! Hij ziet er super leuk uit!
Badeendje schreef:De vliegen kan je ook bestrijden door de plant uit de pot te halen, alle aarde van de wortels te spoelen en de plant nieuwe grond geven. Dan spoel je ook alle larven weg. Bij mij heeft een combi van dat + aaltjes goed gewerkt.
Die nematoden zijn trouwens sowieso niet op voorraad, die krijg je thuisgestuurd! Dus ff bestellen
M'n tradescantia stekjes vormen alweer nieuwe blaadjes. Zo'n leuke plant!
[ [url=m/tyYDZ5.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/zeB7PY.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/CKh5SU.jpg]Afbeelding[/url] ]