Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Oryani schreef:Meliaforever, hoe heet de kleur van deze vloer?
Meliaforever schreef:Nou ik heb er toch maar 1 muur behangen. Het is een beetje groen/blauw/grijzig.
[img]m/kV7lTd.jpg[img]
[img]m/IpkvVZ.jpg[img]
Van de week even de vloer leggen en dan schiet het al goed op.
_San87_ schreef:Ik heb eindelijk wat voor aan de muur in mijn woonkamer!
[img]m/Nai8vl.jpg[img]
Ben er zo ontzettend blij mee. Lijsten zijn 90 x 70 cm.
dems75 schreef:gave muurdeco zie ik voorbij komen.
Behangetje is ook lief!
Vorige week even een koof gemaakt om de ensuite deuren....[img=482x360]https://myalbum.com/photo/cxbId7xDVpBx/360.jpg[img]
excuses voor de enorm slechte kwaliteit....
Meliaforever schreef:Leuke muurdeco San!
De vloer ligt er ook in [img]m/MOHoFn.jpg[img]
Meliaforever schreef:Het is mooi geworden zeg Knabbelgirl!
Anke; https://www.karwei.nl/assortiment/vliesbehang-blad-groen-dessin-33-261/p/B537186?q=fh_location%3d%2f%2fcatalog01%2fnl_NL%2f%24s%3d33-261%2ffh_item_type>%7bproduct%7d%26fh_start_index%3d0%26fh_refview%3dsearch%26fh_view_size%3d10%26fh_lister_pos%3d0%26date_time%3d20170619T000000%26fh_modification%3d%26fh_sort%3d-_match_rate%252C-%2524rc_with_promotion%26fh_secondid%3db_product_b021537186
madeliefw schreef:Ik heb een vraagje. Beneden wil ik voor de achterdeur een vliegengordijn. Een die mooi is en goed werkt. De hond en dochter moeten er doorheen kunnen lopen dus het moet niet helemaal dicht kunnen. Heeft iemand een tip?
_San87_ schreef:Ik heb eindelijk wat voor aan de muur in mijn woonkamer!
[ [url=m/Nai8vl.jpg]Afbeelding[/url] ]
Kentaro schreef:_San87_ schreef:Ik heb eindelijk wat voor aan de muur in mijn woonkamer!
[ [url=m/Nai8vl.jpg]Afbeelding[/url] ]
Die zijn echt super gaaf!!!
Vind een magneethor helemaal niets..... iedere keer als je er doorheen gaat, moet je hem zelf weer goed dichtdoen, want blijft op een kier open staan![]()
Als beste oplossing voor een vliegenhor waar je wel gewoon doorheen kunt, vind ik van die pijpjes aan kettinkjes.
meliaforever, wat een mooie vloer zeg!