Zet een schoteltje bier neer, werkt als een trein
Vandaag is de broccoli opgekomen
die gaat echt snel, volgens het kaartje zou hij er over 3 dagen pas moeten zijn! Mijn huisgenootje kwam ook aanzetten met de bijbehorende poster dus we zijn gelijk aan de gang gegaan met stickers plakken enzo
We hebben niet alle moestuintjes maar ik had nog ergens tomatenzaadjes en ik had gisteren het aanrecht niet schoongemaakt dus daar hebben we paprikazaadjes gevonden en geplant
Moestuinieren op zijn students
Stiekem hebben we nog best veel! Alleen dille missen we, en aardbei (maar daar had ik al een plantje van gekocht), prei, tomaat en paprika dus, en basilicum (maar die halen we wel bij de Appie)
Tomaat kan je trouwens heel goed planten uit een gewone tomaat zegmaar. Gewoon als je een keer onwijs lekkere tomaatjes hebt een paar zaadjes in de grond doen
Dan weet je zeker dat ze lekker zijn!
De blauwe bes gaat nu ook weer goed (zit nu ingepakt in een stuk gaas/net/klamboe) en heeft de mussen aanval overleeft gelukkig! Alleen mijn tijm en basilicum van de appie blijven zoals ze zijn erg klein
Ik ga ze deze week over potten en als er daarna niks gebeurd dan komt er denk ik ook niet veel meer uit... 
.
ze doen het geloof ik

En wat test planten om te zien of ze al naar buiten konden (niet dus)