Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Iemand een idee hoe ik deze ruimtes leuk kan inrichten/opvullen? (liefst wat bij Xenos, Blokker of Hema tekoop is bijvoorbeeld, want dat zit hier dichtbij
Maar andere suggesties zijn ook mogelijk)

Niet zo veel maar toch wel een aantal hoor
Staan best leuk. 

) Maar hij ziet er erg mooi uit! Ik ga zaterdag op koopjesjacht naar houten meubels die ik eventueel onderhanden kan nemen.
Heb net de eettafel goed bekeken (gekregen van de zus van mijn vriend. Die wilde stoelen hebben maar ze kreeg de tafel erbij. Hup, tafel kunnen wij wel gebruiken). Het liefste heb ik de meubels donkerbruin tegen het zwarte aan. Vind ik zelf erg mooi in combinatie met beige/creme op de muur en sowieso vind ik dit erg mooi. Wil ook graag alle meubels in huis dezelfde kleur hout hebben (oef, ik ben ook zo'n zeur doos haha) maar denk niet dat het mogelijk is die eettafel aan te passen. Net bekeken en het is niet normaal hout waarvan het is. De poten wel, maar aan de achterkant van het blad lijkt het een soort dikke vezelplaat te zijn. Weet niet hoe je het moet noemen. Zal een foto maken en die hier plaatsen. Misschien heeft iemand dan tips hoe ik dat donkerder kan maken aan de hand van het materiaal.
)
) Nog wat kaal hier. Staan ondertussen alweer wat meer spulletjes, foto's zijn van toen net alles in elkaar zat en ik net wat spullen van huis-huis meegenomen had. Zal de komende tijd nog wel heel wat zooi bijkomen denk ik.
maar welke... En hoe want dat metallic is niet overschilderbaar
ben zo blij met mijn grijze muren, staat ook echt heel mooi met de witte plinten.