idinn schreef:Maar een vraagprijs is toch eigenlijk ook gewoon bieden vanaf in deze markt?
Zo zie ik het ook. Maar om de bieden vanaf prijs dan 75000 hoger te hebben als de vraagprijs..
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
horsii schreef:idinn schreef:Maar een vraagprijs is toch eigenlijk ook gewoon bieden vanaf in deze markt?
Zo zie ik het ook. Maar om de bieden vanaf prijs dan 75000 hoger te hebben als de vraagprijs..
Chawi schreef:xLoki schreef:Horsii wat idioot!!!
Mijn moeder (= makelaar) vertelde me net dat ze vanochtend al plat werd gebeld door mensen die hun biedingen verlaagden of introkken... Door de situatie in Rusland/Oekraïne. Ze zei dat de meeste mensen het deden, gezien de gasprijzen zo omhoog vliegen en mensen (met het bod wat ze wilden uitbrengen) hun vaste lasten dan niet meer kunnen betalen. Echt bizar!
Dan kijken ze naar huizen die sowieso al te duur zijn voor ze.
idinn schreef:Maar een vraagprijs is toch eigenlijk ook gewoon bieden vanaf in deze markt?
Daihyo schreef:De makelaar waar ik mijn huis bij heb verkocht hanteert nu ook steeds een 'bieden vanaf' prijs. Zag net deze nog voorbij komen: https://koppelstraat8.nl/
Ik vind de prijs echt bizar voor een 2-kamerflat. Hier had je 5 jaar geleden iemand keihard om uitgelachen
Balen horsii. Rare gang van zaken ook zeg.
Simbaa schreef:Ik vermoed te weten over welk huis Horsii het heeft en dan zie ik het verhaal wel anders.
475k is in deze markt voor dit huis niet veel. De makelaar werd naar aanleiding van deze vp echt overspoeld met aanvragen/ biedingen en heeft daarom in de mail voor de open dag aangegeven dat het gelet op het aantal biedingen/ aanvragen een bod onder de 550k geen zin heeft en dat je als je dat niet kan betalen, je je de moeite kan besparen van het langs komen.
Vervolgens is er een open dag georganiseerd zodat alle geinteresseerden (minstens 80) langs konden komen.
Het is een bizarre bouwval en die 600k is het niet waard, maar 475 vond ik ook een koopje.
Simbaa schreef:Ik vermoed te weten over welk huis Horsii het heeft en dan zie ik het verhaal wel anders.
475k is in deze markt voor dit huis niet veel. De makelaar werd naar aanleiding van deze vp echt overspoeld met aanvragen/ biedingen en heeft daarom in de mail voor de open dag aangegeven dat het gelet op het aantal biedingen/ aanvragen een bod onder de 550k geen zin heeft en dat je als je dat niet kan betalen, je je de moeite kan besparen van het langs komen.
Vervolgens is er een open dag georganiseerd zodat alle geinteresseerden (minstens 80) langs konden komen.
Het is een bizarre bouwval en die 600k is het niet waard, maar 475 vond ik ook een koopje.