Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Olympia96 schreef:PSvanLot schreef:Haha hier ook…
Hebben we hier al goede badkamer tips geruild? Vooral wanden en voegen….
En kalk…
Oh ja graag! Ik haat die muren.
Je hebt van die afwasborstels met een spons aan het steeltje waar je schoonmaakmiddel in een reservoir kan doen. Ik had de wibra versie die el cheapo is en nu al stukkig. Maar werkt wel fijn tijdens maskertje in haar doen.
TikTok tip (ik kan niet geloven dat ik dit zeg, ik ben 45![]()
) watjes drenken in chloor (handschoenen aan) en die op de schimmelplekjes leggen (onze kit is beschimmeld ). Na een tijdje verwijderen.
Heb het nog niet geprobeerd en ben bang dat de schimmel achter de kit zit.
conejo schreef:Handdoeken/theedoekendie niet drogen kan komen door wasverzachter. Tegenwoordig was ik alles zonder wasverzachter. Wel gaat bijna alles in de droger. Waardoor de Handdoeken toch beetje zacht zijn, maar te zacht vind ik niet fijn wand dan drogen ze niet.
Nog een tip voor witte vlekken op massief houte tafel (van warme pannen of kringen van glazen) insmeren met pindakaas even laten zitten en goed afboenen soms paar keer herhalen en weg is de witte vlek/kring.
Tieme schreef:PSvanLot schreef:Haha hier ook…
En kalk…
Een keer goed schoonmaken en ontkalken en daarna de wanden oppoetsen met autowax.
Het glimt dan als een spiegel en water/zeep/vuil hecht er niet aan en spoel je er zo vanaf.
Tieme schreef:PSvanLot schreef:Haha hier ook…
En kalk…
Een keer goed schoonmaken en ontkalken en daarna de wanden oppoetsen met autowax.
Het glimt dan als een spiegel en water/zeep/vuil hecht er niet aan en spoel je er zo vanaf.