Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
dell_1 schreef:gaucho schreef:Prachtige vloer die houten, zeker in combinatie met de rest
Mijn nieuwe banken zijn net geleverd, beetje standaard kleurencombinatie maar vind het echt prachtig
[ [url=m/JvEWci.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/pxeCso.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wow wat mooi welke kleur groen is dat?
gaucho schreef:Prachtige vloer die houten, zeker in combinatie met de rest
Mijn nieuwe banken zijn net geleverd, beetje standaard kleurencombinatie maar vind het echt prachtig
[ [url=m/JvEWci.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/pxeCso.jpg]Afbeelding[/url] ]
manonutjuh schreef:Ik zou ook inderdaad voor die andere vloer gaan.
Hoe groot is jullie aanbouw? Ziet er heerlijk ruim uit.
Wij krijgen dalijk een beetje dezelfde combi met keuken en vloer.
Maak je een foto als het af is?
Ik vind de kleur op de muur ook wel erg mooi!
noviceh schreef:Tof Queleens, wat een heerlijke rustige sfeer! Mag ik vragen waar de bank vandaan komt? Ik heb laatst zo’n vergelijkbare slaapfauteuil besteld, met een levertijd van 18 weken...
Ikke89, ik zou ook voor een lichte kleur kiezenBijvoorbeeld licht eiken of betonlook. De meubels lijken ook allemaal vrij donker. Dan zou ik ervoor kiezen om de lange muur (achter de bank) donkergroen te schilderen. De andere muren zou ik een wittint geven (wit/groen, wit/grijs, oid) en goed gaan werken met de belichting. De plinten, deurposten, raamkozijnen en deuren zou ik ral9010 schilderen. Eventueel kan je de korte muren bij de deuren ook ral9010 schilderen, als tegenhanger voor de donkere kleuren.
Queelens schreef:Ikke, wat ga je bijvoorbeeld met de donkere houten deuren doen? Ik denk inderdaad dat het geheel anders best donker wordt dus ik zou voor een licht eiken vloer gaan en de deuren wit verven. Dan kan je er makkelijk een donkergroene muur tegenaan gooien.
Hier is de slaapbank eindelijk binnen en onze zuid-Afrika foto’s hangen nu ook op hun plekje waarvoor ik ze besteld had
De werkkamer begint nu ergens op te lijken. Alleen gordijnen is een ramp. We willen echt verduisterende gordijnen hebben. Heb hij de karwei gordijnen gezien die van een verduisterende stof zijn. Daar kan alleen geen verduisterende voering achter? Zou dat dan genoeg verduisteren? Dezelfde gordijnen willen we dan namelijk ook in de slaapkamer dus het verduisterende is wel erg belangrijk. Deze gaan we in de kleur van de slaapbank nemen waarschijnlijk.
Maar twijfel ook een beetje voor een compleet andere kleur omdat allee best neutral is nu. Maar wat dan
[ [url=m/kctfK3.jpg]Afbeelding[/url] ]