Ik heb gister avond als nog wat lades uitgezocht. Niet veel, maar wel winst. Alles is de container in gegaan trouwens.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Marietje35 schreef:Ja, kringloop doe ik ook niet. Drama![]()
Hier ook het meeste paardenspullen, heb het op marktplaats gezet maar nog geen reactie helaas.
_MG schreef:Marietje35 schreef:Ja, kringloop doe ik ook niet. Drama![]()
Hier ook het meeste paardenspullen, heb het op marktplaats gezet maar nog geen reactie helaas.
Eventueel aan een manege vragen of zij er iets mee kunnen?
Ik heb de komende dagen een grote opgave. Ik wil mijn verzorgings- en make up spullen uitzoeken. Ik verwacht dat ik niet veel weg ga doen, hetzij een product niet meer goed is. Ik wil volgend jaar proberen niets bij te kopen en gericht producten op te maken.
senna21 schreef:C_arola schreef:Bizar dat zo’n houding bij een kringloop winkel is. Juist dan verwacht je tweedehandse spullen.
Door alle budgetshops(Action etc.)en marktplaats is de kwaliteit en verkoopbaarheid van spullen in de kringloopwinkel wel veranderd in de afgelopen jaren.
petra8 schreef:Ik heb het afgelopen jaar alle nette spullen op de foto en op marktplaats gezet en verkocht. Heeft me dit jaar 4000 euro opgeleverd en nog heb ik veel zooi in huis
hpgeeft al blij gevoel
(Kan ook via de containers). En het asiel inderdaad ook