Die dingen kosten een godsvermogen, 1100 euro voor een stuk plastic vind ik echt veel geld, daarnaast.. je ruikt ze, zeker als jullie langere tochten willen gaan maken, waar wil je er dan mee naar toe? De strontcontainers kunnen ik geloof 10 dagen poep hebben, moet je dagelijks in je kak roeren en toiletpapier mag er niet in, dus moetin een apart bakje en ook dat ruik je. Ook een fijn feestje als je aan de dunne bent

Plascontainers zijn ook echt geurstrooiers, je ruikt gewoon de pislucht, ook al zit er een vennetje in.
En als je langere stukken gaat varen, ga je alles ook niet opslaan denk ik....
Ik ken iemand die aan boord 2 van die dure ondingen heeft en doordat het m.i. echt een vieze bedoening is, weiger ik daar op het toilet te gaan en loop ik echt een stukje naar het toiletgebouw...
Ik zou dan voor een goed handbediend,of evt electrisch, toilet gaan, evt een die direct naar buiten stort..
Controleren of je een vuilwatertank hebt, heb ik nog geen een keer meegemaakt.. Ook denk ik dat plas en poep de vissen eerder goed dan slecht doen

Maar je teakluik ziet er super uit zeg!! Als je nu groene algen erop hebt zitten, lekker weken in water, groene zeep en borstelen maar.. Gisterendie van ons gedaan, weer als nieuw