Het volgende projectje is mijn huis, TS gaat daar aan de slag*. Het wordt alleen geen gietvloer, maar het laminaat van project 1. *(ze weet het alleen zelf nog niet )
Zonder gekheid TS, ik heb al je projecten gevolgd en je bent echt een kanjer! Ik zou willen dat je bij mij aan de slag zou kunnen, je bent echt goed hierin.
lrm
Geplaatst door de TopicStarter: 01-02-20 00:17
Victory: deal! Nu al zin in. Ik hwn nog een paar pakken van project 1 staan. Was echt een prachtig laminaat!
mijn project de tafel. Helemaal klaar mee. Had er iets makkelijker over gedacht hahahaha.
Uiteraard met bescherming voor de vloer. Even fotos van vandaag.
En de gang zit erin.
Morgen voegen.
silverdapple
Geplaatst: 01-02-20 01:03
Ik kruip even onder mijn meeleessteen vandaan (waar ik ook al sinds een aantal huizen onder zit, haha!) Wat supergaaf die tegels. Ik heb het nu al een aantal keer voorbij zien komen en nu bij jou het eind in zicht is, moet ik toch maar bekennen hoe gaaf ik het eigenlijk vind...!
Eén ding houdt mij tegel eh tegen, nl. de harde, onregelmatige ondergrond. Zet er eens een glas op...brr. Of iets opschrijven, moet je er al iets onder leggen. Denk je dat je daar geen last van zal hebben?
lrm
Geplaatst door de TopicStarter: 01-02-20 09:31
Ik zie het nu nog niet als probleem. Misschien later haha. Maar nu vind ik het vooral super vet.
Dubbeldun gaf ook een hele mooie oplossing: epoxy. Die neem ik serieus nog in overweging! Dat zal een hele goede oplossing zijn om het vlak te krijgen mocht ik dat willen.
Als je veel op de computer doet heb je in principe geen vlakke ondergrond nodig. Als je dan toch wil schrijven gebruik je toch een post it blok of notitieboek?
lrm
Geplaatst door de TopicStarter: 01-02-20 17:34
Daar ging ik..
Nu is het aan het drogen. Ben er wel heel blij mee. Nu mijn zwarte muur nog bijwerken en dan kunnen alle spullen erin.
Ik geloof dat ik dacht dat je iets anders in gedachten had
Ik laat me verder verrassen.
Hilary
Geplaatst: 01-02-20 18:04
Kimmie schreef:
Als je veel op de computer doet heb je in principe geen vlakke ondergrond nodig. Als je dan toch wil schrijven gebruik je toch een post it blok of notitieboek?
Met een losse muis vind ik een vlakke ondergrond toch wel makkelijk
Dat paarden ding is echt heel lelijk (vind ik) maar laten we eerst maar eens lekker af maken en kijken. Ik heb zelf een docking station voor laptop (met muis dus op laptop) en een tekentablet. Over een paar weken zal ik het laten weten hahahaa
Over 4 dagen komt de keuken jeeeeeeej. En dan nog 8 dagen en het blad van de keuken. Zo leuk. Dus vandaag verder. En het beste, dit doen wij niet. Ik mocht kijken, mijn werk gewoon doen haha. Wel even lekker.