Cryptocurrency

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Shiloh

Re: Cryptocurrency

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-18 12:21

Pfff. Crisis wat een stress. Het geld staat er na ruim 12 uur op hoor. Bah bah.

Het nadeel van Binance vind ik dat kleine coins alleen met hele coins gekocht en verkocht kunnen worden.

Zo heb ik daar 10 Ripple gekocht. Maar de fee is ingehouden op het totaal aan Ripple. Dus heb ik in mijn balans 9,999 Ripple. As ik Ripple nu wil verkopen kan, kan ik alleen hele coins verkopen, en blijf ik dus zitten met 0,999 Ripple. Super stom.

Pas als coins meer dan x bedrag kosten, kun je een deel hoeveelheid kopen en verkopen.

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-18 15:58

Markten zien er weer zwakjes uit! Bijna alles in het rood. Hush klonk veelbelovend, maar er was heel weinig volume, waardoor het niet echt ging stijgen zoals die gast die ik volg verwachtte en na de airdrop zal die flink zakken denk ik. Heb daarom gisteren profits geboekt en die fork, ach ja, geinig, maar ik heb toch liever gegarandeerde cash, dan een gratis coin die misschien ooit wel iets leuks gaat doen. Toch leuk, op dat gebied ruim 200%. Had ik het maar op 27 gedaan :wow: oh well :P .

Op poloniex tegen USDT houdt eigenlijk alleen ETC stand. Ik heb net profits geboekt op ETC. Ik verwacht wel dat die in februari flink zal stijgen, gezien er een fork is aangekondigd voor begin maart. Maar nu zit die op een piek en had eigenlijk iets te hoog ingekocht. Dus heb nu 8% winst geboekt, omdat ik nog wel verwacht dat die zal corrigeren voor die echt gaat stijgen.

Ik houd alleen mijn OMG nog even vast. Met de rest maar even afwachten wat de markt gaat doen. Het sentiment is redelijk negatief naar mijn idee.

FiveSports

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-18 18:41

Ik zie ook vooral rode cijfertjes, behalve Neo, dat belooft nog wel veel denk ik. Ben heel benieuwd naar de komende maanden, je hoort nu bijna overal wel mensen die ermee bezig zijn... Zitten jullie in app groepen voor tips/advies enzo? Ik vind dat wel handig, heb er eentje met vrienden en zit in wat algemenere.

xSCWx

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-18 19:01

Morgen zal alles waarschijnlijk weer flink stijgen

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-18 19:30

Gewoon vasthouden en niet panikeren maar :)

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-18 19:35

Afbeelding

FiveSports

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-18 19:43

Afbeelding

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-18 11:57

Dames, deze markt is serieus aan het crashen.

Ik heb op 100 dollar na of zo, alles verkocht naar dollars met winst. En ik wacht tot de markt tot rust komt.

Bitcoin's comin' down, and taking everything with it!

Die gast die ik dus volg, die weet echt goed wat hij doet. Die liet het volgende zien. Bitcoin op een log schaal.

Afbeelding

De afgelopen maanden was bitcoin met een hele steady logaritmische prijsstijging bezig, tot hij eind november parabolisch ging en boven die steady lijn uit sprong.

Vervolgens is bitcoin met een correctie bezig, steeds zakt ie weer, en komt die op de 12.000 uit, en vanaf daar bounced die weer omhoog. Tot vannochtend.

Hij is nu zowel door de support van de laatste weken van 12.000 gezakt, als door die trendlijn heen. Hij roept al weken, als het door de 12.000 breekt, komt het naar beneden tot 10.000 of misschien zelfs 8000.

Ik neem geen risico's. Ik heb mijn geld in dollars getrokken, en ik wacht tot er een duidelijk teken komt wat de markt gaat doen. Maar het sentiment is al een paar weken heel negatief, en iedereen is bang voor een maandenlange bearish markt.

cupido1996

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-18 12:06

Bijna alles staat inderdaad in het rood. Dat betekent voor mij als beginner dat ik dus ook in het rood sta, behalve op de gulden.
Maar het gaat maar ook kleine bedragen, dus ik wacht rustig af en hoop dat het weer gaat stijgen.

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-18 12:18

Mjah, Ik stond op iets van 70% winst. Toen zat ik vannochtend dat filmpje terug te kijken van zijn livestream vannacht, terwijl hij bovenstaande uitlegt, en in de 10 minuten dat hij dat verteld, zie ik bitcoin zakken van 12.600, naar 12.000, naar onder de 12000.

Nu had ik op dat moment al het meeste in USDT zitten, omdat ik van de week wat dingen had verkocht en ik de kaarten van ETH en ETC in de gaten aan het houden was, om te zien of het zou corrigeren of verder zou stijgen, of ik in zou stappen of niet. Blij dat ik nog ff gewacht heb :oo

Het zou kunnen bouncen, Het is crypto. You never know :P . Maar ik neem even geen risico's :P
Laatst bijgewerkt door Shiloh op 16-01-18 12:30, in het totaal 1 keer bewerkt

Veriye

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-18 12:21

Gelukkig heb ik niet zo heel erg veel inzitten 170 euro verdeeld over 3 coins, dus ik wacht gewoon eenaf wat het doet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-18 13:47

Niks verkocht , wel even 500 Euro bijgekocht op zoals het nu lijkt het laagste punt.
Ik houd rustig vast. Zit voornamelijk in Altcoins die crashen nog veel harder op dit moment.
( XBY, SUB en IOTA )

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-18 13:49

Ik wacht nog even af. Ik vind de "bounce" nog niet sterk genoeg. Met name om dat er echt nog niet zo gek veel koop volume is. Ik wil eerst een koop volume piek zien die hoger is dan de verkoop volume van de afgelopen uren/nacht/dag, anders ben ik nog niet overtuigd.

N0a

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-18 13:50

Ik wacht het ook rustig af. Twijfel om bij te kopen op dit moment.

Senas

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-18 14:11

N0a schreef:
Ik wacht het ook rustig af. Twijfel om bij te kopen op dit moment.

Het is nu in de aanbieding, maar ik snap ook dat het ergens een risico is om nu wat te kopen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-18 14:53

Shiloh schreef:
Ik wacht nog even af. Ik vind de "bounce" nog niet sterk genoeg. Met name om dat er echt nog niet zo gek veel koop volume is. Ik wil eerst een koop volume piek zien die hoger is dan de verkoop volume van de afgelopen uren/nacht/dag, anders ben ik nog niet overtuigd.

Kan ik me iets bij voorstellen. Ik twijfelde ook, maar was toch van plan om nog aan te kopen, dus dan was dit wel een fijn moment.
Verder HODL ik gewoon. Is eind van het jaar vast allemaal wel weer bijgetrokken. En alles boven de 1,5% winst is meer dan je van de bank krijgt.

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-18 14:58

Ja. Maar als het nu zakt tot 10000/8000 kan het best lang duren voor je weer in het groen bent. Dan koop ik maar niet in de diepste dip, maar ietsje hoger.

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-18 15:00

Mars schreef:
Gewoon vasthouden en niet panikeren maar :)

ik zeg bijkopen! :')

Seni

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-18 15:14

Ik meld mij hier ook maar! Nog vrij nieuw hierin. Doe het samen met mijn vriend. We hebben nu Verge, Ripple, Tron en Po.et. Aangezien alles nu in een flinke dip zit wil ik nu wel nog de Bodhi (Bot) gaan kopen. (Onbekende munt. Maar mijn hond heet ook zo hahaha) dus ga er niet veel van kopen maar puur voor de sentimentele waarde en wellicht doet het nog iets leuks!

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-18 16:10

Ik wacht lekker af tot die gast die ik volg weer trade signals uitgeeft :P Tot die tijd kijk ik lekker langs de zijlijn.

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-18 16:19

Ik kom hier meelezen. Nog helemaal nieuw hierin, dus ben nu vooral informatie aan het verzamelen. Volgens mij kom ik op een goed moment binnenvallen. :D

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-18 16:47

Mijn ass blijft gewoon zitten op die Guldens, komt vanzelf wel weer goed :j

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-18 16:56

Ach, ik maak me niet zo'n zorgen. Waren in de zomer ingestapt, toen hadden we na een halfjaar misschien 100 euro winst en toen in 2 weken verdubbeld. Dus ik wacht rustig tot de zomer en zie dan wel waar het op staat. (Wat zou m'n vriend trots op me zijn, ik heb nu eindelijk geleerd niet te panikeren als alles zakt :Y) )

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-18 17:00

Niet panic sellen joh, lekker HODL-en, mooi moment om bij te kopen juist :D .

FiveSports

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-18 17:02

Idd hodl of bijkopen en geen paniek :)