Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Solleke_Noah schreef:Kan wel hoor, ik zit hier ook in het bos incl. marters, vossen en roofvogels. Goede, solide ren + nachthok (overal schrikdraad omheen, heb je toch al nodig ivm paarden ) en enkel buiten laten scharrelen als jij er bij bent.Gisteren hebben we 's ochtends nog een vos een haas zien achtervolgen op ons achterste weiland en toen doken ze het bos in. Ging een beetje zo van:vos, en dan
geen kippen dan maar...
TrIjNiE__ schreef:Ik volg dit topic al een tijdje mee en in een krantje kwam ik dit tegen : http://www.rlkgn.be/agenda/paard-en-lan ... denhouders Misschien leuk voor de Belgen die geïnteresseerd waren in zo'n cursus?
missfalki schreef:Loslopende kippen op het erf heeft wel wat maar bij ons in de buurt waren het vooral de roofvogels die toesloegen.... is al langer geleden, kippen lopen nu nergens in de buurt meer zonder gaas aan alle zijden!
Dan heb je nog wel verse eitjes![]()
Groet Karin.
Solleke_Noah schreef:Het moordwapen is een oliefiltersleutelWel een hele kunstige ^^ Met dank aan bokt!
Ik werk bij Natuurpunt als projectcoördinator en plannerals projectcoördinator probeer ik verschillende natuurgebieden in Midden-Brabant te verenigen tot één groot natuurgebied (heel kort gezegd). Als planner maak ik natuurbeheerplannen en doe monitoring (flora & fauna) van natuurgebieden voor regio Zuid-Limburg.
miezelke schreef:Solleke_Noah schreef:Het moordwapen is een oliefiltersleutelWel een hele kunstige ^^ Met dank aan bokt!
Ik werk bij Natuurpunt als projectcoördinator en plannerals projectcoördinator probeer ik verschillende natuurgebieden in Midden-Brabant te verenigen tot één groot natuurgebied (heel kort gezegd). Als planner maak ik natuurbeheerplannen en doe monitoring (flora & fauna) van natuurgebieden voor regio Zuid-Limburg.
Ahaa, daar zit je dusLeuke job lijkt me! Je bent dan met het hele Natura 2000 ding bezig dus?
Solleke_Noah schreef:Bloemetje75: de tegels liggen bij jou dus tegen het draad aan, of net niet?
safina schreef:... Die sliepen s nachts op 5 meter hoogte.