Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bagheera_206 schreef:He verdorie... Vandaag S7 binnen gekregen en alles helemaal ingesteld. Alleen nog even paar bestanden, whatsapp en dingen van smartwatch overzetten.
Gaat er natuurlijk andere SIM in. In mijn S5 gaat een microsim en in de S7 gaat een nano sim. Hoe stom kun je zijn. Dus net een nieuw simmetje besteld en hopelijk komt die snel binnen.
Esmee_98 schreef:Pff, nog een week voordat ik mn abonnement mag verlengen en daarna zal het vast nog wel even duren voordat ik hem heb. Wachten duurt lang
Weet iemand hier of je die gear vr er ook bij krijgt als je je abonnement verlengt met een nieuw toestel (en maandelijks een bedrag betaalt voor de mobiel), of krijg je die alleen maar wanneer je een los toestel koopt?
Bagheera_206 schreef:Hoe doet jullie led notificatie het bij whatsapp? Doen alle kleuren het? Had ik wit en cyaan ingesteld lijkt hij gewoon paars te knipperen bij een melding.Nu berichten en groepsberichten even op blauw gezet. Dat werkt gelukkig wel. Liefst heb ik andere kleure dan de standaardkleuren en aparte keuren voor privé en groepsberichten. Dit werkte wel op mijn S5.
juudii5 schreef:Iemand al getest hoe goed de s7 waterproof is? Lees verschillende verhalen dat je erg voorzichtig moet zijn dat hij niet zo goed waterproof is...
The_Cat schreef:Ik zou je S5 houden voor zolang hij werkt dan als je er tevreden van bentde gewone S7 heeft geen glazen achterkant