Nee deze verjaardag zal ik nooit vergeten. Ook doordat Gerard zijn ochtendjas niet kon vinden en daarom met mijn luipaard print ochtendjas aan stond met in de zakken mijn cadeaus.. Ik heb hem gesmeekt of ik een foto mocht maken... "nee dat hoeft niet op bokt" was zijn antwoord..
Op zich wel goed geslapen, wel honderd keer wakker.. Koud, plassen, he het regent.. Nog steeds plassen etc... Lig nu te wachten op mijn ontbijt op bed die Gerard aan het maken is..
Gefeliciteerd! En goed begin is het halve werk, dus dat kan alleen maar een mooie dag worden toch? Geniet er van!
jorika1986
Geplaatst: 21-02-16 10:41
''....nee dat hoeft niet op BOKT...'''' hahaha Hij kent ons/je te goed
Mariska_28
Geplaatst door de TopicStarter: 21-02-16 10:54
ikke schreef:
Die luipaardprint is zeker dezelfde als die van de honden.......
Nee die zijn giraffeprint . De mouwen waren veel te kort voor hem, en ook de onderkant was te kort waardoor zijn harige knieën erg goed zichtbaar waren
Het regent.. Wist dat het zou gebeuren maar is zo lastig met verhuizen..
benangelique
Geplaatst: 21-02-16 11:04
jorika1986 schreef:
''....nee dat hoeft niet op BOKT...'''' hahaha Hij kent ons/je te goed
Hahaha ik kijk gelijk weer uit naar de huifkar vakantie dit jaar!
Gefeliciteerd met je verjaardag! Succes met verhuizen vandaag!
Mariska_28
Geplaatst door de TopicStarter: 21-02-16 20:17
Nog bedankt voor alle felicitaties!
Wat een @#%$@ weer om te verhuizen.. We hebben dus alleen de zware dingen en echt noodzakelijke dingen verhuisd, en toen waren we er ook wel klaar mee... Maar ben er blij mee, want nu hebben we koelkast, vriezer en het terrarium met de slangen over, en een deel van de inhoud van de keuken kastjes.. Zit nu weer even in het oude huis, dat er zowaar nu bijna slechter uitziet dan het nieuwe haha Dikke paasei
Maar zo ziet de keuken er nu uit in het nieuwe huis:
En ik moet zeggen, voor een paar maanden kan het prima zo..