Mijn vriend is dat overigens niet met me eens en mopperde altijd over mijn "rotmatras"

Kinke: vervelend
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Kinke schreef:hebben jullie toevallig nog ideetjes voor het opbergen van cd's? Geen grote kast oid, dat past niet in de huiskamer
scheelde een hoop ruimte met die mapjes!
het ontwerp lag al klaar, maar we moesten nog afwachten wanneer het huis opgeleverd werd
Rebecca schreef:Mwah is 10 euro heen en 10 terug met de bus, geen idee wat ze gekost hebben oude bewoner heeft ze gehangen. Ach als ie valt mag ik een nieuwe halen
. Je zegt €20,00 kwijt te zijn voor €4,50 (3 armaturen). Aangezien de terugroepactie op alle budget modellen zit ( wat ook direct een verkoopstopin houdt) ga je voor die €4,50 niet opnieuw slagen.(De pult, budget plafonnière waar geen terugroep op zit, kost €5,99 p.s.). Dus je ben al snel duurder uit als je wilt vervangen 
Rebecca schreef:Ikea roept meerdere lampen terug , vrees dat ik er 3 heb. Even kijken dus haha , ze willen nog weleens spontaan breken

Rebecca schreef:Kleine schop
Ikea roept meerdere lampen terug , vrees dat ik er 3 heb. Even kijken dus haha , ze willen nog weleens spontaan breken
IKEAAAAA. Hahahaha. Sowieso een hele toffe bank die hij heel nice vond daar al gezien, maar er is zoveel daar wat mooi is, haha. 
waaronder witte vensterbussen. Had ze van Brabantia besteld, maar 2 bussen voor 5 Euro bij Ikea is natuurlijk een veel betere deal
Terwijl ze m zelf zo aanbieden
Ik word er een beetje gek van