Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
xx_Lyzet schreef:Iemand enig idee?
Start net mijn laptop op, maar kreeg dat ik mijn wachtwoord in moest voeren.
Hij gaf ook mijn emailadres aan,
iemand idee hoe ik dat bij windows 10 uit kan zetten, en dus gewoon opstarten zonder wachtwoord?
Zal waarschijnlijk per ongeluk iets aangeklikt hebben.
Mandydb schreef:Ik heb het toch ook maar weer geprobeerd en alles ging nu veel sneller! Hij is nu een uurtje bezig en is net opnieuw opgestart en bezig met een upgrade van windows uitvoeren. Heb alleen het idee dat er niks gebeurt want er staat een rondje en die blijft op 0% staan
Edit: ik moet iets meer geduld hebben, het begint al
Mandydb schreef:Ik heb het toch ook maar weer geprobeerd en alles ging nu veel sneller! Hij is nu een uurtje bezig en is net opnieuw opgestart en bezig met een upgrade van windows uitvoeren. Heb alleen het idee dat er niks gebeurt want er staat een rondje en die blijft op 0% staan
Edit: ik moet iets meer geduld hebben, het begint al

Ilsevdberg schreef:FriesWytske schreef:Misschien dat degenen die er verstand van hebben zoals Quad even een lijstje maken met waar men om moet denken als windows 10 wordt gedownload. Komen nu steeds dezelfde vragen voorbij
Hier is hij nu ook bezig.
mee eens
)
Arabelle schreef:De apps doen het niet altijd even goed. Misschien heb ik een verouderde laptop. Ik had hiervoor Windows 7 home Premium.
maximosa schreef:Ik heb Windows 10 gedownload echter krijg ik nu helemaal niets meer te zien, beginscherm zwart met Microsoft logo en een cirkeltje wat draait. vervolgens een blauw scherm met cirkel die draait.![]()
Hij had 100% ge-update.
NogSteedsGek schreef:Ik kan hem ook installeren en wel graag de clean installatie doen. Aangezien mijn virusscanner het laatst zonder mijn weten begeven had en er toen toch wat troep op gekomen is. Na verschillende scanners en cleaners is het meeste er af maar toch om helemaal schoon te beginnen wil ik graag compleet opnieuw installeren. Enige vraag die ik heb, programma's met een licentie, kan ik die gewoon weer opnieuw installeren zonder een nieuwe licentie te moeten kopen? Of kan ik die ergens op een externe HDD zetten en later weer installeren?
elizexbeau schreef:Ik ga zo ook eens kijken of m'n laptop zin heeft in over gaan! Ik kies altijd automatisch voor standaard instellingen, ik begrijp de geavanceerde nooit, heb helemaal gene verstand van die dingen. Wat is het meest aan te raden?
Quad schreef:elizexbeau schreef:Ik ga zo ook eens kijken of m'n laptop zin heeft in over gaan! Ik kies altijd automatisch voor standaard instellingen, ik begrijp de geavanceerde nooit, heb helemaal gene verstand van die dingen. Wat is het meest aan te raden?
In principe kan je niets verkeerds doen.
Zodra de upgrade afgerond is en je het blauwe scherm krijgt met "Welkom terug *je naam*" kan je, nadat er op volgende geklikt is, kiezen voor express instellingen, ik zou dan toch even die handmatig doen en alles uitzetten waar je je twijfels bij hebt (WiFi delen, locatie delen etc).
Bijvoorbeeld voor de beginners heeft Computer Idee enorm veel informatie al uitgewerkt: http://www.computeridee.nl/workshop/win ... alleren-2/