Je kunt ze helemaal costumizen naar je eigen smaak. Shutters zijn trouwens ook heel gaaf!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Je kunt ze helemaal costumizen naar je eigen smaak. Kieffer schreef:Voor de schuifpui hierboven kun je ook houten jaloezieën op maat laten maken. Hebben sommigen huizen op ons rijtje ook en dat staat heel gezelligJe kunt ze helemaal costumizen naar je eigen smaak.
Shutters zijn trouwens ook heel gaaf!

. Tot nu toe zijn 5/8 woningen verkocht dat ik weet en 2 nog onder optie. Ze gaan als het goed is begin volgend jaar beginnen met bouwen en dan zal het eind volgend jaar klaar zijn. Marsu schreef:Welkom Stephanie_M. Ik heb het ook alleen gekocht en merk dat sommige mensen daar raar van opkijken. Je hebt toch helemaal niet zoveel ruimte nodig etc. Maar ik vind het wel best. Een eensgezinswoning voor mezelf alleen. Heerlijk om eindelijk de ruimte te hebben (heb nu een tweekamerwoning).
@Charr, dat is een flink huis. Is het een twee onder een kap of helemaal voor jullie? Als de deuren en ramen er in zitten, dan kan het ook gaan drogen binnen. Dat scheelt ook weer in de komende maanden.
Je gaat er straks extra veel van genieten!
vinden veel mensen een domme keuze, maar wij niet

Stom dat er niet standaard een kast omheen gebouwd wordt! 
Er is alleen 1 grote maar: het huis is te vroeg klaar. Eigenlijk willen wij april 2017 een huis betrekken, omdat ik dan bijna klaar ben met mijn studie. Bij dit huis is de planning november 2016 klaar. Het is echter onderdeel van een heel grote wijk die nieuw gebouwd gaat worden, dus er komt ook nog heel veel aan, maar de makelaar kon daar nog niets over vertellen. Nu zitten we enorm in dubio of we voor dit huis kiezen of toch wachten op iets anders (ook al weten we nog niet hoe het eruit gaat zien en de prijsklasse). Lastig!
.
Ik verwacht niet dat het daarop stuk loopt, maar goed zeg nooit nooit.
zou ook nog mee kunnen spelen.
) dus we hebben al een beetje zicht gekregen op hoe het eruit gaat zien.