De eerste sprietjes van mijn slaatje bla komen omhoog Gezaaid op de 16e!
MonteKarlo
Geplaatst: 22-02-15 00:04
Diane_Basje schreef:
Gaat hard hier joh!
[ [url=m/J45hPh.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik heb er een paar op de kop gezet, hopelijk groeien ze dan harder omdat ze dan alleen maar naar beneden hoeven groeien en niet alle modder aan de kant hoeven te duwen naar omhoog
Celine_Famke
Geplaatst: 22-02-15 01:10
xZiva_
Geplaatst: 22-02-15 01:21
wauw ik keek net even naar het bakje aangezien die best verlept was, zie ik opeens een mini plantje! mijn brocoli is ontkiemd, en hij is pas de 18e gezaaid
Edit:
Cinderella
Geplaatst: 22-02-15 05:30
Leuk dit topic . Vrijdag heb ik mijn eerste zaadjes binnengehaald! Kropsla, veldsla, Bosaardbei, tijm, paprika, rucola en aubergine. Gister heb ik ze gezaaid, ben erg benieuwd! Vrijdagavond haal ik wekelijkse boodschappen bij de ah dus ik kan flink gaan sparen komende tijd hoop ik. Helaas heb ik geen groene vingers en redden plantjes, bloemetjes, etc. het nooit bij mij. Vleesetend plantje van de action is zelfs nooit uitgekomen . Maarrr ik houd goede moed bij deze zaadjes!!
Splut
Geplaatst: 22-02-15 09:13
.
Laatst bijgewerkt door Splut op 08-07-22 07:56, in het totaal 1 keer bewerkt
Lauraennala
Geplaatst: 22-02-15 10:05
Annwfyn schreef:
Ziet de post van Ziva, rent naar eigen broccoli die ook op die dag is gezaaid...
... Nog niks..
Die van mij is van de 16e en is vandaag uitgekomen
Ik zit trouwens heel erg te twijfelen ik wil namelijk die lente uit graag zaaien en volgens dat zakje kan dat al maar moet ik ze dan nog ff binnen laten staan?
Die kweekbakjes van de Lidl zien er niet echt stevig uit.. Kan je daar een tijdje mee vooruit?
Anoniem
Geplaatst: 22-02-15 12:33
xZiva_ schreef:
bij de appels krijg je het groeiboekje, geen plantje/zaadjes
Nou, dan stond het niet goed op de Belgische site. Weet zeker dat er moestuinpotje bijstond Op dit moment zijn de appels helemaal uit de bonus verdwenen op de site, dus iets gaat er mis.
En voor de grote enthousiastelingen een vraag: nu jullie zo veel kruiden, planten en noem maar op kweken, weten jullie ook al wat jullie gaan maken om ze straks op te eten? Anders is het kweken natuurlijk zinloos Vroeg het mij ineens af.