Vond de zaadjes erg klein voor paprika.. Maar goed, ik ben ook alweer een tijdje uit het hele zaden herkennen gebeuren en erg vaak eigen plantjes telen heb ik ook al heel lang niet meer gedaan.. Ik ben in ieder geval erg benieuwd wat er uit gaat komen, en hopelijk hoef ik me niet te schamen dat ik de zaadjes niet herkend heb
Omaro
Geplaatst: 08-05-14 21:59
Tomaaaaaaaaaaaaat
Edit: Sorry, ben er net achter dat tomatenzaden wel degelijk harig kunnen zijn Toentertijd blijkbaar zaadjes zonder haren gezaaid )
Laatst bijgewerkt door Omaro op 08-05-14 22:02, in het totaal 1 keer bewerkt
Oeps, had de aarde een beetje verzopen. Net maar wat gaatjes onder in de bekertjes gemaakt, hopelijk willen de andere, incl. het witte sprietje alsnog verder groeien
Hier twee nieuwe sprietjes,, die eerste wil nog steeds niet verder. Volgens mij heb ik die gewoon verzopen. Vandaag het kastje maar open gelaten, verwarming stond aan, dus mooi het overtollige water enigszins laten verdampen.
Ja het is groente of fruit! En ik laat jullie nog even in spanning!
jSophiaF
Geplaatst: 10-05-14 13:09
Hier de plantjes in de strijd De onderste op de foto is die het eerste uitkwam en nu bedenkt dat het toch te licht is en het liefst weer terug de aarde in wil groeien.
De "Tomatenplantjes", gezaaid 3 dagen voor de wedstrijd
Nog steeds niks hier Ben benieuwd of het nog gaat gebeuren Sws denk ik dat iedereen bij wie nog niks uitgekomen is uit de race denk ik als het alleen gaat om de hoogte van het plantje
ik ben een weekendje weg, dus ik hoop op een verrassing als ik thuis kom . Maar ben er bang voor of ik nog mee kan doen in de competitie dan, zoals mars ook al zegt.
Ik dacht dat ik vanochtend ook een mini wit puntje zag in het potje met tablet zonder folie wat voor het raam op m'n kamer staat In het bakje met potgrond met folie op t balkon zag ik nog niets...