[HK] Wij kopen de Action leeg! Deel #9

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-14 21:08

Ceetje_bokt schreef:
De trekpleister heeft flextubs vanaf morgen: 3 maten

De grootste is daar 16 liter en die kost 2,89 terwijl Lidl 30 liter heeft voor 3,49
De Action heeft nu wel de dichte variant van de Flex tub ook rond de 3,- liggen. De variant met gaten kost daar 3,29 alleen die was jammer genoeg op.
Vandaag heb ik alleen motor olie en honingdrop gekocht, de lederdoekjes hadden ze nergens liggen.

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-14 22:15

Ik zag vandaag voor me iemand bij de kassa met tomaat en komkommer kweek plantjes! Die moet ik ook hebben! Dus van de week weer even terug...

Verkopen ze van die sponsjes voor je autoruit?

L0veMyHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-14 22:22

Die grote stickers met tekst hebben ze bij mijn action nog, ik heb er een op mijn bed hangen. Er staat op: Wish it, Dream it, Do it.

Ik ga morgen waarschijnlijk even langs heeft er iemand nog echt iets waarvan je zegt, dit is geweldig, koop dit?! :D
Ik ga sws nog z'n make-up 'organizer' bakje kopen. Ik heb er al eentje maar voor mijn dagelijkse make-up is het veel te klein :')

C_arola

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-14 22:25

xFioon schreef:
Ik zag vandaag voor me iemand bij de kassa met tomaat en komkommer kweek plantjes! Die moet ik ook hebben! Dus van de week weer even terug...

Die kweeksetten heb ik hier niet gezien. Als je een grote spons bedoeld, die verkopen ze bij de autospullen :j

marlonFloris

Re: [HK] Wij kopen de Action leeg! Deel #9

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-14 22:26

die nieuwe thermo leggings zijn echt zoooo fijn! veel fijnere stof als vorig jaar. heb er gelijk vorige week nog maar een bijgehaald voor het paardrijden haha

Miesemuisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-14 22:46

Ik leef in die leggings haha, zitten heerlijk en zijn lekker warm! Rokje er over, leuke trui erop. Comfortabel en t staat ook nog leuk!

yasminlove1

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-14 22:54

weet iemand of ze bij action misschien leuke geruite sokken hebben net zo lang als paardrijsokken?

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-14 22:55

C_arola schreef:
xFioon schreef:

Die kweeksetten heb ik hier niet gezien. Als je een grote spons bedoeld, die verkopen ze bij de autospullen :j

Nee volgens mij bedoel ik iets anders. Ik bedoel zo'n zeem achtige spons, voor als je ruiten beslagen zijn. Geen auto was spons

xMartJuH

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-14 22:56

Als jullie een halstertouw maken, hoeveel touw gebruiken jullie dan?
Ik heb nu een touw van 20 meter gekocht en had die door de helft gedaan en ben daarmee gaan scoubidouën. Maar ik heb niet het gevoel dat hij lang gaat worden...

C_arola

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-14 23:01

xFioon schreef:
C_arola schreef:

Nee volgens mij bedoel ik iets anders. Ik bedoel zo'n zeem achtige spons, voor als je ruiten beslagen zijn. Geen auto was spons

Dan hebben we het inderdaad over 2 verschillende sponsen. Ik weet niet of de Action zo'n spons heeft, heb ik in ieder geval niet gezien vandaag.

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-14 23:05

Hmm jammer. Van de week maar goed opletten of ik ze zie, en anders maar ergens anders halen ;)

tinkersjakie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-14 23:21

Bedoel je zo'n zeemspons? Zijn tijdje geleden op=op geworden. Heb elf weekje vrij dus weet niet of ze weer binnen zijn gekomen maar denk het niet

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-14 23:48

Ik vind zo'n hele gladde 'microvezeldoek' (voor glas als ik het goed zeg) ook heel fijn werken om je ramen schoon te maken! Misschien kun je die eens proberen?!

_helga_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-14 23:59

haffiefreak schreef:
Heeft de action nog van die grote stickers met tekst voor op de muur?
Hadden ze ook Home Sweet Home van enz...

Hier wel liggen bij de kapstokken enz

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-14 00:01

Aan degene met de helm camera... Hoe hebben jullie je filmpje erop gekregen? Ik heb wel gefilmt maar hij wil niet openen op de laptop :(

Nizzie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-14 01:02

xMartJuH schreef:
Als jullie een halstertouw maken, hoeveel touw gebruiken jullie dan?
Ik heb nu een touw van 20 meter gekocht en had die door de helft gedaan en ben daarmee gaan scoubidouën. Maar ik heb niet het gevoel dat hij lang gaat worden...

als je gewoon een touwhalster wilt knopen dan heb je voor een paard 6 meter nodig en voor pon/cob 5 meter ;)

Nizzie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-14 01:03

chelle_dora schreef:
Aan degene met de helm camera... Hoe hebben jullie je filmpje erop gekregen? Ik heb wel gefilmt maar hij wil niet openen op de laptop :(

kan je dat cd'tje installeren? misschien kan je daarmee het filmpje openen ;) op de pc van me ouders deed ie het gewoon in windows media player..

SimoneDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-14 01:53

Heeft de action ook hyacinten bollen. Of narcissen of blauwe druifjes ofzo? :)

YvonneV

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-14 02:07

Kentaro schreef:
Ik vind zo'n hele gladde 'microvezeldoek' (voor glas als ik het goed zeg) ook heel fijn werken om je ramen schoon te maken! Misschien kun je die eens proberen?!

idd die microzemen werken erg prettig in de auto en die lange stelen met een microvezel doekje werken ook super in de auto. Daar kan je het hele voorraam en de rechter zijruit mee bereiken
Afbeelding

kking

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-14 08:31

Dat is een handig ding zeg!

Kimmikky

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-14 09:13

hebben ze die met die steel nog?
ik heb er 1 meegenomen voor m'n broer, en de week erna dacht ik misschien zelf ook halen.. maar toen zag ik ze niet meer ;(

C_arola

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-14 10:33

SimoneDV schreef:
Heeft de action ook hyacinten bollen. Of narcissen of blauwe druifjes ofzo? :)

Niet gezien.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-14 11:42

Nizzie schreef:
chelle_dora schreef:

kan je dat cd'tje installeren? misschien kan je daarmee het filmpje openen ;) op de pc van me ouders deed ie het gewoon in windows media player..

CD'tje? Even zoeken, ik heb die er niet bij gezien :') Even kijken waar uberhaupt de verpakking is gebleven, schoonmoeder heeft opgeruimd op kantoor.. :=
Ik ga het vanavond nog een keer proberen, want op de camera zelf geeft ie ook 'file error' aan. Denk dat ik iets verkeerd heb gedaan ofzo dus vanavond nog een keer filmen en dan de SD kaart eruit halen en via de SD adapter op de pc zetten, kijken of dat verschil uitmaakt.. maar nu even zoeken naar het cd'tje dus :=

Edit: gevonden :') Dat gaan we vanavond dus nog even overdoen :+

0316Meisjj

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-14 12:54

weten jullie of de action van die 'ponches' heeft waar je viguurtjes uit papier mee kan drukken??(zoek de vlinder)

blond_queen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-14 13:37

Jaa die hebben ze. Het zijn kleine ponsjes. Volgensmij hebben ze ook wel een vlinder.