Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
marlonFloris schreef:helaas hadden ze bij mij vorige week de hot and cold packs niet meeren toen ik vroeg of ze eventueel voor mij naar een ander filiaal in de buurt kon bellen kreeg ik de mededeling dat dat niet kon, want de action winkels hebben geen telefoons? wat raar? je zou toch een bedrijf gewoon moeten kunnen bellen? nu zou ik dus maar naar die andere winkels moeten rijden en hopen dat ze daar nog wat hebben. (en dan moet ik naar een ander dorp z'n 12 a 15 km verderop, zonder dus de garantie om het te krijgen
naja dan heb ik dus maar gewoon pech.
Suus__ schreef:marlonFloris schreef:helaas hadden ze bij mij vorige week de hot and cold packs niet meeren toen ik vroeg of ze eventueel voor mij naar een ander filiaal in de buurt kon bellen kreeg ik de mededeling dat dat niet kon, want de action winkels hebben geen telefoons? wat raar? je zou toch een bedrijf gewoon moeten kunnen bellen? nu zou ik dus maar naar die andere winkels moeten rijden en hopen dat ze daar nog wat hebben. (en dan moet ik naar een ander dorp z'n 12 a 15 km verderop, zonder dus de garantie om het te krijgen
naja dan heb ik dus maar gewoon pech.
Ja maar waarom denk je dat de action zo goedkoop is?
Als ze wel telefonisch bereikbaar zouden zijn, is dit duurder voor hun, en zouden ze dit ook in de productprijzen door berekenen
marlonFloris schreef:oke dus omdat het een goedkopere winkel is hebben ze geen telefoons?naja kan er toch niks aan veranderen maar vond het nogal vreemd dat ik zo afgewimpeld werd.
werk zelf ook in een winkel en als ik zo zou reageren naar klanten dan had mijn baas mij allang ontslagen haha(nou vind ik ze hier sowieso associaal personeel hebben maar goed daar ging het nu niet om.
)
Suus__ schreef:marlonFloris schreef:oke dus omdat het een goedkopere winkel is hebben ze geen telefoons?naja kan er toch niks aan veranderen maar vond het nogal vreemd dat ik zo afgewimpeld werd.
werk zelf ook in een winkel en als ik zo zou reageren naar klanten dan had mijn baas mij allang ontslagen haha(nou vind ik ze hier sowieso associaal personeel hebben maar goed daar ging het nu niet om.
)
Ja is toch vrij logisch lijkt me?
Ik vind dat ze een goede klantenservice hebben, je kan altijd alles terug brengen. Tja dat ze telefonisch niet bereikbaar zijn is wel onhandig, maar daardoor is het toch niet, niet klantvriendelijk?
DebGizmo schreef:sorry ik kom even binnenvallen, met mijn vraag, aangezien jullie zichtbaar met regelmaat naar de action gaan
Is er iemand van jullie die weet of de action van die afdruiprekjes verkoopt inclusief onderlegger (zodat het water niet op het aanrechtblad komt) voor de afwas zeg maar.
Yinthee schreef:HAHAHAHA. Wat is dat nou weer voor onzin zeg.
Action heeft gewoon telefoons hoorTelefoonnummers van filialen staan zelfs op de website..
![]()
En goedkope producten of niet, zo'n winkel hoort net zo fatsoenlijk en klantvriendelijk personeel te hebben als elk andere winkel. Het personeel krijg nog steeds prima betaald hoe het hoort dus ze horen zich gewoon fatsoenlijk te gedragen, wat een stom excuus zeg.. Ze verkopen goedkope producten dus het personeel mag er met de pet naar gooien..? Kom op zeg![]()
De action hier heeft ook alleen maar van dat klantonvriendelijke arrogante personeel en die klantenservice balie is ook de meest achterlijke uitvinding ooit, dus dat terugbrengen is ook zo geweldig niet hoor. (Tenminste met zulk ongeïnteresseerd personeel, je staat hier minimaal 10 minuten op dat belletje te duwen voordat er iemand met tegenzin aangesloft komt.)