[HK]Wij kopen de Action leeg! Deel #8

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

barbar

Re: [HK]Wij kopen de Action leeg! Deel #8

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-13 18:51

ik ben vandaag ook maar weer eens naar de action geweest.
ik heb 2 paar pumps gehaald (rood voor mijzelf en blauw voor mijn zusje), ik weet dat ze vorige week in de aanbieding waren maar toe hadden ze alleen maar zwarten en beige, we hebben toen in haarlem, hoofddorp en nieuw vennep gekeken.
ook heb ik 2 big shirts voor in bed, een tanktop en 3 soorten kruiden om zelf op te kweken (en dan die met potje en aarde), ik heb basilicum, peterselie en dille.

FuGeLiCu

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-13 08:55

Heb van de week bloembollen voor lelies gekocht! Nu nog wachten tot de vorst (EINDELIJK!) weg gaat en blijft...
Ze hadden ook metalen sierlijke manden om aan de muur te hangen, kon je planten in doen. Ze staan wel in de folder, in 3 maten. Ik zoek nog 2 van het kleinste formaat (35 cm)maar ze zijn steeds overal op, weet iemand of ze nog weer komen? (als ze in de folder staan zou je dat bijna wel verwachten toch?)

tinkersjakie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-13 10:00

Bedoel je die grote donker metalen zonder mandje? Zoja die komen per set binnen en de kleine formaat verkoopt beter, in ieder geval bij ons. Dus wordt ie pas bij besteld als er ook weer wat middel en grote formaten in het vak passen.
Anders vragen of ze hem voor je achter leggen als ze binnen komen.

FuGeLiCu

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-13 10:08

Die bedoel ik idd! Dat achteruit leggen is wel een idee dan, zou elke action dat doen?

YvonneV

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-13 11:43

Air schreef:
Oh ik heb trouwens de kleine versie van het mandje meegenomen, maar wat onhandig dat er geen lusjes aan de achterkant voor bevestiging zitten. Wil hem er niet vast op hebben namelijk. Dus maar eens kijken wat ik daar op kan verzinnen :P

klittenband

tinkersjakie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-13 22:44

FuGeLiCu schreef:
Die bedoel ik idd! Dat achteruit leggen is wel een idee dan, zou elke action dat doen?

Ja hoort wel zo maar weet niet wat ze in andere filialen doen. Zie hier nog weleens verschillen qua werken en handelen.

marlonFloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-13 23:21

helaas hadden ze bij mij vorige week de hot and cold packs niet meer :( en toen ik vroeg of ze eventueel voor mij naar een ander filiaal in de buurt kon bellen kreeg ik de mededeling dat dat niet kon, want de action winkels hebben geen telefoons? wat raar? je zou toch een bedrijf gewoon moeten kunnen bellen? nu zou ik dus maar naar die andere winkels moeten rijden en hopen dat ze daar nog wat hebben. (en dan moet ik naar een ander dorp z'n 12 a 15 km verderop, zonder dus de garantie om het te krijgen 8)7 naja dan heb ik dus maar gewoon pech.

Suus__

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-13 23:56

marlonFloris schreef:
helaas hadden ze bij mij vorige week de hot and cold packs niet meer :( en toen ik vroeg of ze eventueel voor mij naar een ander filiaal in de buurt kon bellen kreeg ik de mededeling dat dat niet kon, want de action winkels hebben geen telefoons? wat raar? je zou toch een bedrijf gewoon moeten kunnen bellen? nu zou ik dus maar naar die andere winkels moeten rijden en hopen dat ze daar nog wat hebben. (en dan moet ik naar een ander dorp z'n 12 a 15 km verderop, zonder dus de garantie om het te krijgen 8)7 naja dan heb ik dus maar gewoon pech.

Ja maar waarom denk je dat de action zo goedkoop is?
Als ze wel telefonisch bereikbaar zouden zijn, is dit duurder voor hun, en zouden ze dit ook in de productprijzen door berekenen

marlonFloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-13 00:07

Suus__ schreef:
marlonFloris schreef:

Ja maar waarom denk je dat de action zo goedkoop is?
Als ze wel telefonisch bereikbaar zouden zijn, is dit duurder voor hun, en zouden ze dit ook in de productprijzen door berekenen

oke dus omdat het een goedkopere winkel is hebben ze geen telefoons? >;) naja kan er toch niks aan veranderen maar vond het nogal vreemd dat ik zo afgewimpeld werd.
werk zelf ook in een winkel en als ik zo zou reageren naar klanten dan had mijn baas mij allang ontslagen haha ;) (nou vind ik ze hier sowieso associaal personeel hebben maar goed daar ging het nu niet om. :') )

Suus__

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-13 00:12

marlonFloris schreef:
oke dus omdat het een goedkopere winkel is hebben ze geen telefoons? >;) naja kan er toch niks aan veranderen maar vond het nogal vreemd dat ik zo afgewimpeld werd.
werk zelf ook in een winkel en als ik zo zou reageren naar klanten dan had mijn baas mij allang ontslagen haha ;) (nou vind ik ze hier sowieso associaal personeel hebben maar goed daar ging het nu niet om. :') )

Ja is toch vrij logisch lijkt me?
Ik vind dat ze een goede klantenservice hebben, je kan altijd alles terug brengen. Tja dat ze telefonisch niet bereikbaar zijn is wel onhandig, maar daardoor is het toch niet, niet klantvriendelijk?

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-13 00:17

Ik denk dat ze dan helemaal niet meer aan het werk zouden kunnen in de winkel :') Zijn ze de hele dag bezig met telefoontjes beantwoorden :+

marlonFloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-13 00:27

Suus__ schreef:
marlonFloris schreef:

Ja is toch vrij logisch lijkt me?
Ik vind dat ze een goede klantenservice hebben, je kan altijd alles terug brengen. Tja dat ze telefonisch niet bereikbaar zijn is wel onhandig, maar daardoor is het toch niet, niet klantvriendelijk?

oke dan hebben wij daar een andere mening over ik vind dat namelijk niet erg logisch :9 (je wilt je klant toch altijd te woord kunnen staan?)
ik zeg ook nergens dat ik nooit iets heb kunnen terug brengen of dergelijke. maar als je hier aan de kassa staat te wachten met nog 6 andere klanten er maar 2 van de 6 of 8 kassa's open zijn, en ze alleen maar roddelen over mensen en over wat ze in het weekend allemaal gaan doen of beleeft hebben vind ik dit erg asociaal zeker omdat er ook klanten aanwezig kunnen zijn die die mensen kennen waar zij over aan het roddelen zijn. ( Dit gebeurt trouwens bijna altijd als ik daar afreken, er is bijna niemand daar die met de klanten bezig is maar alleen met de collega's die naast ze zitten. ook zijn ze vaak alleen maar met zichzelf bezig en moet je nog vragen om het bonnetje en of je eventueel een tasje krijgt om je spul in op te ruimen. dit heb ik allemaal toch wel anders geleerd als hun.
maar zo heeft iedere winkel natuurlijk ook weer andere kwaliteiten en prioriteiten. en zal het bij hun dus wel de prijs zijn.

ben overigens wel blij met onze action want ze hebben er echt veel leuk spul, alleen het personeel vind ik wat minder.

ik ga er nu ook niet meer verder op in, ik baal er gewoon van dat ik die hot and cold pack niet heb kunnen krijgen :') en waarschijnlijk gaat het echt niet zo in alle action winkels.

Yinthee
Amadeus <3

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-13 01:14

HAHAHAHA. Wat is dat nou weer voor onzin zeg. _O-
Action heeft gewoon telefoons hoor :') Telefoonnummers van filialen staan zelfs op de website.. 8)7

En goedkope producten of niet, zo'n winkel hoort net zo fatsoenlijk en klantvriendelijk personeel te hebben als elk andere winkel. Het personeel krijg nog steeds prima betaald hoe het hoort dus ze horen zich gewoon fatsoenlijk te gedragen, wat een stom excuus zeg.. Ze verkopen goedkope producten dus het personeel mag er met de pet naar gooien..? Kom op zeg :')
De action hier heeft ook alleen maar van dat klantonvriendelijke arrogante personeel en die klantenservice balie is ook de meest achterlijke uitvinding ooit, dus dat terugbrengen is ook zo geweldig niet hoor :'). (Tenminste met zulk ongeïnteresseerd personeel, je staat hier minimaal 10 minuten op dat belletje te duwen voordat er iemand met tegenzin aangesloft komt.)

NeverGiveUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-13 01:31

Kosten van telefoons door berekenen in productprijzen... Nee toch, kom op :')

We leven toch niet in 1800, telefoons kosten niks joh, en die hebben ze ook gewoon hoor.
Staat gewoon op de site inderdaad.

DebGizmo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-13 11:31

sorry ik kom even binnenvallen, met mijn vraag, aangezien jullie zichtbaar met regelmaat naar de action gaan :D

Is er iemand van jullie die weet of de action van die afdruiprekjes verkoopt inclusief onderlegger (zodat het water niet op het aanrechtblad komt) voor de afwas zeg maar.

magriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-13 11:53

Vandaag weer even geweest. Breigaren en een pen in vorm van injectiespuitgekocht. Zou ook nog 2 glazen halen (heb ik laten sneuvelen) maar die ben ik vergeten.

FuGeLiCu

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-13 13:35

DebGizmo schreef:
sorry ik kom even binnenvallen, met mijn vraag, aangezien jullie zichtbaar met regelmaat naar de action gaan :D

Is er iemand van jullie die weet of de action van die afdruiprekjes verkoopt inclusief onderlegger (zodat het water niet op het aanrechtblad komt) voor de afwas zeg maar.

Heb wel afdruiprekjes zien staan, onderleggers weet ik niet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-13 14:52

Volgens mij hebben ze wel onderleggers, maar of die onder de rekjes passen weet ik dan weer niet.

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-13 18:31

Ze hebben verschillende formaten onderleggers, zowel textiel als plastic :j Vast wel iets wat naar je zin is (voor die prijs :D )

bello2005

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-13 20:38

er moeten weer nieuwe laarsjes komen,, in ieder geval in mijn maat...

Connie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-13 20:46

bello2005 schreef:
er moeten weer nieuwe laarsjes komen,, in ieder geval in mijn maat...

De laarsjes komen helaas niet meer binnen, dat was een eenmalige levering die opgedeeld werd onder een aantal filialen.

bello2005

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-13 20:54

:(... dan moeten ze maar andere leuke laarsjes inkopen haha

Suus__

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-13 21:16

Yinthee schreef:
HAHAHAHA. Wat is dat nou weer voor onzin zeg. _O-
Action heeft gewoon telefoons hoor :') Telefoonnummers van filialen staan zelfs op de website.. 8)7

En goedkope producten of niet, zo'n winkel hoort net zo fatsoenlijk en klantvriendelijk personeel te hebben als elk andere winkel. Het personeel krijg nog steeds prima betaald hoe het hoort dus ze horen zich gewoon fatsoenlijk te gedragen, wat een stom excuus zeg.. Ze verkopen goedkope producten dus het personeel mag er met de pet naar gooien..? Kom op zeg :')
De action hier heeft ook alleen maar van dat klantonvriendelijke arrogante personeel en die klantenservice balie is ook de meest achterlijke uitvinding ooit, dus dat terugbrengen is ook zo geweldig niet hoor :'). (Tenminste met zulk ongeïnteresseerd personeel, je staat hier minimaal 10 minuten op dat belletje te duwen voordat er iemand met tegenzin aangesloft komt.)

Kijk hier is even bij veelgestelde vraag nummer 1......................... :roll:

http://www.action.nl/over-action/veelgestelde-vragen

En als ik bij de filialen op de website kijk zie ik bij allemaal het zelfde telefoonnummmer.

Connie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-13 21:26

Action heeft natuurlijk wel een telefoon, maar die is niet bereikbaar voor klanten, maar alleen voor personeel en de baas.
Als een filiaal heel de dag moet rondbellen voor bijvoorbeeld een bepaald product in een bepaalde vestiging, komen ze nergens meer aan toe verder. En dat is niet de bedoeling, we willen graag dat de winkel netjes blijft en we tijd hebben voor de klanten in de winkel zelf.

Mintgroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-13 21:49

Net ook weer geweest :D