Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Moet ik even op zoek gaan 
deze week ff naar de markt kijken voor een leuke plant 
Ik ben dr super blij mee, we hebben t opgeschuurd, en gelakt en nu is tie weer als nieuw 

zou ik ook wel willen, heb nou jaartje geleden mijn kamer veranderd het is nu wit met met 1 muur blauw/bruin/lichtblauw gestreept. witte laminaat, lekker fris
eerst was mn kamer zwart met rood, leek net zo'n fotokamer ( waar je in ontwikkeld
zo donker)

Geloof iets van 35 euro per rol.
)
Inmiddels hebben we iig een assortiment aan groene kussens, staan er wat foto's en is de opstelling van de meubels iets speelser. Maar nu krijg ik er niet veel meer door en moet alles worden uitgesteld tot in het nieuwe huis. Dat dat waarschijnlijk nog wel een paar jaar duurt interesseert m niet. Sowieso vind ie het praktischer als alles blijft zoals het is
beetje bang voor verandering
maar mn moeder heeft al gezegd dat ze d babykamer komt behangen als t zover is! Daar is het ook gewoon leuk voor vind ik.
Kentaro schreef:nicolletje, heb je al eens op een rommelmarkt gekeken?? Volgens mij heb ik ze daar wel eens gezien!
) maar heb mijn moeder al de opdracht gegeven om het in de gaten te houden op rommelmarkten en kringloopwinkels maar ze ziet ze nooit!

) expliciet gezet: géén rood !

Nicolletje schreef:http://media-cache-ec3.pinterest.com/up ... bNY1_c.jpg
'How to paint a door'
Hmmm....
Dit is wel mijn stijl:
[ Afbeelding ]
Alleen die planken worden zo gauw vies, vind ik *bleh schoonmaken*

Modern en toch zacht
Kentaro schreef:Heb je wel plastic handschoentjes aangehad??
nicolletje, als ik weer op de rommelmarkt ben, zal ik voor je kijken!
Op MP kwam ik deze tegen, maar is niet hetzelfde als jouw foto. Weet niet of je exact die wilt!?
http://www.marktplaats.nl/a/antiek-en-k ... ousPage=lr
ivm. dat het toch meteen in de kelder of op zolder belandt met dat verbouwen enzo.

Farjen schreef:Nicolletje, die kleur van je gordijnen wou ik eigenlijk kiezen als verf voor mijn slaapkamer/bureau, maar ben voor één tint donkerder gegaan
Welke kleur hebben je muren dan?
Afgekrabd behangkleur? *nog niks dus*
Kaygee schreef:Nicolletje zou de verf op waterbasis voor je trap niet minder slijtvast zijn? Gewoon even een vraagje want hier moet de trap ook nog gedaan worden.
) 
hoe heb ik het zo kunnen hebben)

. Eergister ook het nieuwe dressoir opgehaald via Marktplaats!