Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
jeej
heel handig...
maar dat komt wel doordat ik die eerste verbruiksmaanden nog niet op mijn appje woonde en dus zo goed als geen verbruik had natuurlijk... Dus ik ben maar eens benieuwd wat mijn afrekening gaat zijn in november 2013 (zal maar al wat centjes opzij zetten om die rekening te betalen)
haha

Destino schreef:Yessy, de rente tegenwoordig is ook niet echt om over naar huis te schrijven
Maar je hebt wel gelijk, dan levert het misschien een paar euro op
Hoe weet jij dat je 50% minder verbruikt?
En als bijvoorbeeld m'n paard dan een keer koliek heeft beschik ik net over wat extram dat is ook mooi meegenomen. De geschatte standen waren bij mij precies 2x hoger dan het werkelijke verbruik en op het geschatte verbruik was m'n nieuwe termijnbedrag gebaseerd, dus dat was makkelijk rekenen. Vervolgens heb ik m'n daadwerkelijke verbruik doorgegeven en toen ging de rekening 3 euro naar beneden, op een termijnbedrag van ruim 200 euro 
Zelfs als die op 21 graden staat, zitten we onder een deken beneden, want dan voelt het nog steeds niet warm. Hele grote open beneden verdieping wat slecht geïsoleerd is. We hebben het al geisoleerd op veel plekken, dus ik wil niet weten hoe de vorige bewoners het hadden.sanne1221 schreef:tip van Trosradar gister: check je gasmeter! G.. t/m 25. Als je een grote meter hebt, betaal je daar veel voor.. Consumentenprogramma's kunnen ook besparingstips geven..!
Wij hebben het idee dat iets niet klopt (gebruiken extreem veel gas) Gister gasbedrijf gebeld. Als je wilt dat ze komen om je meter te ijken, kost je dat 400,00 .........................
Uiteindelijk gezegd dat ik dan wel voor KPN zou kiezen gezien ik bij hun wel in aanmerking kom voor een aanbieding en toen zeiden ze me netjes gedag.