Maar is dat heel moeilijk zelf te maken? Dus eerst zwart verven en daarna blauw en weer doorschuren?
Weet nhiet of ik het al gezegd had maar ik heb mijn canvas doek nu geschilderd met Le Noir & Blanc muurverf van de karwei. Daar hebben ze namelijk hele kleine potjes van en die kosten 2 euro per stuk. Voor het grootste doek van de action had ik ongeveer 1,5 potje nodig
MamaMiesje
Geplaatst: 18-11-12 22:11
Ja dat gaat met doorschuren etc Maar ik vind vooral de (hoogglans) kleur blauw mooi. En dat kan ik makkelijk reproduceren op een canvas. Eenzelfde idee met dat zwart-bauw heb ik ook nog met oude stijgerplanken; een soort van luik er van maken, incl mooi beslag en dan ook in die kleuren. Maar ja...ideeën zat, maar tijd he?
MMIDV
Geplaatst: 18-11-12 22:13
Leuke kastjes MM!
Ja alles wit maar wel verschillende tinten wit. Op de muur zit bloesemwit, dat is een beetje rozewit. De kast is hoogglans wit. De jaloezieën zijn van hout maar wit, het bed is beige, de lampen crème. Dus niet spierwit allemaal
Ik zat ook al te peinzen: "het is toch /favourite/ ?"
In het Engels wel, in Amerika spellen ze het als favorite.
Die blauwe kastjes!
Ooh gaan we villa's kijken?
Ik heb gisteren toevallig op huizen in de buurt gekeken en begon met een minimum prijs van £2.500.000
Voor £15.000.000 kan ik hier een eiland kopen met een villa met 8 slaapkamers en helicopter krijg je erbij uiteraard. Ik moet er nog even een nachtje over slapen.
Zo das zeker een duur huis,maar ja als je alleen al kijkt naar de gemeente hihihi. Vind alleen de opzet in het huis zelf dat het ''krab'' is neergezet alsof het een normaal huis is. En persoonlijk zou ik de badkamer veranderen En de keuken een andere kleur hihhii
Nou wij hebben het huis, met een groter oppervlak e.d. gekocht voor 217.500 Maar dan woon je wel in het noorden en in een dorp waar inprincipe alles wel is, maar wel platteland
Time2Tri
Geplaatst: 19-11-12 07:06
shantal schreef:
Ok hihih ben afgelopen donderdag nog redelijk langs KLeve gereden (naar Krefeld ) wie weet nog wel eens leuk om te shoppen dan. Dankje