Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Destino schreef:Wij kopen kaas sowieso aan stuk, maar kaas is gewoon best prijzig.. Zeker als je zoveel brood eet per dag..Daarbij wil vriendlief geen jonge kaas (=goedkoopste), maar belegen (= duurder)..
Denk dat er bij ons zeker voor 3 euro kaas per week doorheen gaat
Tel daarbij op dat hij in zijn eentje bijna 1/2 brood per dag eetWij hebben brood van 2 euro (1,50 in de aanbieding) en ik heb dus 4 broden per week nodig
Destino schreef:Oh zonder baby!Ik dacht met luiers etc erbij
Geen fris drinken en geen/weinig brood scheelt al aanzienlijk
Destino schreef:Dat niet thuis zijn scheelt zeker al een hoop
Vriendlief komt hier thuis van de voetbal en heeft dan dorst en drinkt dan zo 2 a 3 glazen cola/sap weg
Wel lekker hoor maar 1 pak fris per week!
Klopt, van de zomer wilde hij het liefst elke avond een magnum of cornetto ofzoNu geen toetjes meer, magnums koop ik niet meer
![]()
![]()
Maar idd als je het zo bekijkt scheelt het veel!
Wat voor brood hebben jullie dan als het nog duurder is dan de 2,09 van ons brood?
Woow Sannert, je dochter al 4 boterhammen per dag![]()
Is dat de dochter uit je OS?
Destino schreef:Misschien een beetje een stomme vraag, maar hoeveel kost een baby nou in de maand ongeveer?
Destino schreef:Wij kopen kaas sowieso aan stuk, maar kaas is gewoon best prijzig.. Zeker als je zoveel brood eet per dag..Daarbij wil vriendlief geen jonge kaas (=goedkoopste), maar belegen (= duurder)..
Denk dat er bij ons zeker voor 3 euro kaas per week doorheen gaat
Tel daarbij op dat hij in zijn eentje bijna 1/2 brood per dag eetWij hebben brood van 2 euro (1,50 in de aanbieding) en ik heb dus 4 broden per week nodig