Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
svdijk schreef:Ik moest en ik zou....Helaas, heb me niet aan m'n belofte kunnen houden om vooral NIET te gaan, en ben uiteraard weer met verschillende dingen thuis gekomen haha.
1 fietstas, want ik fiets naar m'n werk en dan is het prettig om eventuele boodschapjes etc ook te kunnen vervoeren.
2 paardenbeeldjes, m'n vriend vind ze ook enig(maar niet heus haha)
1 paar leren handschoenen voor 4 euro, lekker voor op de fiets
een portemonnee voor m'n mama
kattenvoer
Geloof dat dat het wel was, was een kleine 15 euro kwijt.
Wilde nog die fancy sloffen(100 nieuwste artikelen), maar die lagen er niet.
Krips schreef:Hebben ze een luchtbedpomp bij de action? dit model: [ Afbeelding ]
Puera schreef:Die knoopmagneetjes van de Xenos zijn gaaf.
Heeft iemand 't colbertje al voorbij zien komen die bij de 100 nieuwste artikelen stond? Is dat wat?
Lous schreef:Ik heb vandaag toch even twee van die vesten gekocht. Ze vallen qua lengte nog best aardig. Maat XS, ze vallen nog aardig ruim dus. Heb normaal maat S en nog ruimte over bij deze. Een grijze en rode, leuk hotfix materiaal ook.
Alleen ze waren nu een euro duurder dan vorige week.
Verder nog wollen inlegzooltjes en een pasjescase gekocht.
Paardenbeeldje heb ik vorige week cadeau gekregen, toch wel erg leuk ding. Samen met die tas van € 9,99. Was de laatste volgens degene die het cadeau heeft gedaan. Er stond vandaag ook geen kaartje meer bij op de plaats waar ze lagen.
bo123 schreef:Lous schreef:Ik heb vandaag toch even twee van die vesten gekocht. Ze vallen qua lengte nog best aardig. Maat XS, ze vallen nog aardig ruim dus. Heb normaal maat S en nog ruimte over bij deze. Een grijze en rode, leuk hotfix materiaal ook.
Alleen ze waren nu een euro duurder dan vorige week.
Verder nog wollen inlegzooltjes en een pasjescase gekocht.
Paardenbeeldje heb ik vorige week cadeau gekregen, toch wel erg leuk ding. Samen met die tas van € 9,99. Was de laatste volgens degene die het cadeau heeft gedaan. Er stond vandaag ook geen kaartje meer bij op de plaats waar ze lagen.
hotfix materiaal, waar ligt dat in de winkel??
Loesss schreef:Puera schreef:Die knoopmagneetjes van de Xenos zijn gaaf.
Heeft iemand 't colbertje al voorbij zien komen die bij de 100 nieuwste artikelen stond? Is dat wat?
Ik vond het een slap ding....
Heb ook de cupcake makert gekocht. Gisteren meteen getest. Zijn wel echt mini, maar heb echt zin om er met botercreme etc super leuke van te maken! Ik vond wel dat het suuuper makkelijk ging en ze zijn heerlijk luchtig. Vraag me alleen nog steeds af of je er ook cupcakevormpjes in mag doen?!
En een aanrader is echt de ice tea met granaatappel, met zo een chinees meisje erop!