Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - Deel 8

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Nic

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-12 12:47

Die deuren zijn wel mooi, maar die kleuren :wow: :')

Paaldansen in de woonkamer :):) *\o/* +:)+

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-12 12:47

Dan vraag je je toch af wat voor mensen daar gewoond hebben :=

_Lorette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-12 12:48

Ik lees een beetje mee (kan jullie niet bijhouden), maar ik wilde je toch even succes wensen, suuskipje! Wat een kleuren :wow: Dat is inderdaad een beste klus. Maar jij krijgt fantastische 'voor' en 'na' foto's, dat weet ik zeker. :D
Laatst bijgewerkt door _Lorette_ op 14-08-12 12:49, in het totaal 1 keer bewerkt

manzano

Re: Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - Deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-12 12:49

Je ziet in ieder geval verschil :))

_Lorette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-12 12:52

Ik heb de Mflor Verde PVC vloer uitgezocht. Ik ben er helemaal weg van (wilde graag vergrijsd met nog net heel iets een warme tint erdoor), maar ik vind het toch een beetje eng. :Y) Het is een beste uitgave, vooral omdat er overal nog een ondervloer bij moet, dus ik zet er niet meteen weer iets anders in.

Afbeelding

http://www.fredparket.nl/winkel/images/mflor_verde.jpg

Nic

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-12 13:00

Blackje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-12 13:12

Ja is misschien wel een betere optie!
Of gewoon vloerbedekking over de trap laten leggen, scheelt alweer een heel stuk :=

Suuskipje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-12 13:18

_Lorette_ schreef:
Ik lees een beetje mee (kan jullie niet bijhouden), maar ik wilde je toch even succes wensen, suuskipje! Wat een kleuren :wow: Dat is inderdaad een beste klus. Maar jij krijgt fantastische 'voor' en 'na' foto's, dat weet ik zeker. :D

Inderdaad en als iemand dan zegt, joh wat heb je er eigenlijk aan gedaan dan eet ik mn hoed op :Y)

Hoor net dat we volgende week vrijdag de sleutel krijgen *\o/* en heb de eerste 2 weken van september vrij dus ik ga lekker aan het schuren dan want boven ziet het er niet veel beter uit :+
Vloerbedekking is op de trap niet te doen omdat deze vrij steil is. En de paal moet (helaas) blijven staan, is een draagpaal maar he dan kan ik misschien toch eens investeren in die cursus paaldans fitness :Y)

Nee zonder gekkigheid, de kleuren zijn vreselijk nu (en die mensen hebben er 6 jaar gewoond :+ ) maar het gaat fantastisch worden de ruimtes zijn flink en er zit een grote tuin bij. We krijgen een hele nieuwe keuken erin ook dus helemaal top (de keuken muren zijn trouwens zuurstokroze :Y) )

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-12 13:45

Nicolletje schreef:
Blackje schreef:
DAMN!!
Dat wordt inderdaad flink schuren, schuren en nog eens schuren!
Succes!!

Ik zou bij zoiets niet beginnen aan kaalschuren :n

Opschuren, grondverf, lakken, aflakken.

http://www.budgetverf.nl/producten/hout ... primer-nt/

lol idd, flinke voorraad wit inslaan en gaan , of je moet natuurlijk sommige muren donker willen hebben, dan gewoon grijs gronden

ik zit nog steeds met mijn ogen te knipperen als ik de foto's zie ...

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-12 13:49

Ben er trouwens gister achter gekomen dat die l*l van een klusser een van onze nieuwe deuren (opdek) verkeerd heeft opgehangen. Hij heeft de gaatjes voor de scharnieren verkeerd geboord waardoor hij nu te laag hangt :( :( :(

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-12 13:55

ggrrrrr...daar word je ook niet blij van

Nic

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-12 13:56

Jij hebt echt noooooit geluk :wow: :(:)

Kaygee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-12 13:57

Lorette mooie vloer!

Suuskipje eigenlijk belachelijk dat ze het zo achter mogen laten. Zo hadden wij ons huurhuis niet achter mogen laten hoor. Kleuren moesten bij ons in 1 keer overschilderbaar zijn en dat zijn ze bij jullie denk ik niet :P maar gefeliciteerd met jullie huis!

Pff manzano lekker weer...

Zo hier weer 2 plafonds gewit, deur geschilderd. Straks de verwarmingsbuizen schuren en wellicht schilderen en onze slaapkamer nog 1 keer witten en morgen gaat het behang in de slaapkamers erop! We gaan lekker!

Kijken of ik vanavond wat foto's kan uploaden.
Laatst bijgewerkt door Kaygee op 14-08-12 13:59, in het totaal 1 keer bewerkt

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-12 13:58

Nee. En we hebben ontzettende bonje gehad met die kerel. Dus het is ook niet echt dat ik hem na die maanden over zoiets nog wil bellen :o

Is diezelfde flikker die vaste kasten verprutst heeft en met knetterdure Sikkens verf (voor buiten!) binnen heeft geschilderd (zonder te schuren :roll:), waardoor het nu knalgeel is op sommige plekken.

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-12 14:08

das dan ook een ...mannelijk geslachtsdeel met vingers

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-12 14:14

zal ik em bellen jacq...................................... kolere zeg.................................

Blackje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-12 14:41

Lekker dan!
Balen zeg..

_Luce

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-12 15:03

@ Suus: onwijs gefeliciteerd met jullie huisje.. ik dacht dat mijn (waarschijnlijk) nieuwe huisje gedateerd was en vreselijk qua kleuren, maar jij wint het gemakkelijk haha. Dat wordt een hoop werk, maar des te meer voldoening krijg je als je het helemaal naar je eigen zin hebt.

Ik zal binnenkort even fotootjes maken, als alles bij de woningbouw rond is en ik het huis toegewezen krijg, dan kunnen jullie ook lachen om het prachtige behang wat er nu op zit...

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-12 16:53

Mijn god... Wat een kleuren :')... Wat hebben die mensen wel niet gedacht? 6 jaar in zo'n schreeuwende bende! Pfff... Maar inderdaad, zoals iemand al zei hier: je zal wel snel verschil merken hahaha!!
Is er geen andere constructie mogelijk dan een paal als steunpunt? Zou je eens een foto vanaf de andere kant willen maken, ben erg benieuwd waar die nou in de kamer zit..

Nu ben ik erg benieuwd naar dat behang, Luce :D.

Vankje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-12 16:55

Wow, wat een vrolijkheid; al die kleuren :') Goed als je een epileptische aanval wil opwekken :=
Dat wordt veel schuurwerk.

@ Manzano: Wat een *&^%$, die klusser van jullie :(

Suuskipje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-12 16:59

Yv_ schreef:
Mijn god... Wat een kleuren :')... Wat hebben die mensen wel niet gedacht? 6 jaar in zo'n schreeuwende bende! Pfff... Maar inderdaad, zoals iemand al zei hier: je zal wel snel verschil merken hahaha!!
Is er geen andere constructie mogelijk dan een paal als steunpunt? Zou je eens een foto vanaf de andere kant willen maken, ben erg benieuwd waar die nou in de kamer zit..

Nu ben ik erg benieuwd naar dat behang, Luce :D.

Andere constructie is mogelijk maar dat gaat ons veel geld kosten. Ik zal volgende week ala we de sleutel hebben een foto maken :)

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-12 17:07

En is er geen evt. optie om het aan te kaarten bij de woningbouw? Dat een paal in het midden van je woonkamer nou niet allerhandigst is? Alhoewel... Ik weet natuurlijk helemaal niet waar die staat :D.
Wel een leuk projectje hoor, hou je ons op de hoogte met foto's?

Sorry Manz, helemaal over je bericht heen gelezen.. .Wat een drama allemaal zeg, bah!

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-12 17:49

Allemachtig die kleuren haha. Die mensen hielden van papegaaien ofzeu? :') Maar als het een huurhuis is dan hoor je het toch een beetje normaal op te leveren? Ik dacht dat je het dan gewoon wit moest leveren. Niet dat dat bij ons gebeurd is maar stond achteraf wel in het contract, lazen we ook nadat we alles al opnieuw gedaan hadden. :+

MMIDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-12 17:52

Weet ook niet hoe en waar die paal staat maar je zou er misschien iets omheen kunnen bouwen ofzo. Dat het meer een pilaar wordt of een room divider... Ik zou zelf in elk geval niet zon kale paal laten staan.

Vriendje heeft de schoenenkast in elkaar gezet, als ik zo nog zin heb ga ik de kast in de grondverf zetten en morgen hoogglans wit maken :-)

Jes

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-12 18:05

Jeetje wat een kleuren zeg! Dat die mensen daar in hebben kunnen leven :oo
Weet niet waar die paal zit maar ik zou zelf denk ik iets van een bekisting eromheen maken (en dan eventueel als dat qua indeling mogelijk is een bar (of een expedit kast) tussen de paal en de muur maken...

Manzano, jeetje wat een ei die vent zeg!