Paaldansen in de woonkamer
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Dat is inderdaad een beste klus. Maar jij krijgt fantastische 'voor' en 'na' foto's, dat weet ik zeker.
Het is een beste uitgave, vooral omdat er overal nog een ondervloer bij moet, dus ik zet er niet meteen weer iets anders in. 
Blackje schreef:DAMN!!
Dat wordt inderdaad flink schuren, schuren en nog eens schuren!
Succes!!

_Lorette_ schreef:Ik lees een beetje mee (kan jullie niet bijhouden), maar ik wilde je toch even succes wensen, suuskipje! Wat een kleurenDat is inderdaad een beste klus. Maar jij krijgt fantastische 'voor' en 'na' foto's, dat weet ik zeker.

en heb de eerste 2 weken van september vrij dus ik ga lekker aan het schuren dan want boven ziet het er niet veel beter uit 
) maar het gaat fantastisch worden de ruimtes zijn flink en er zit een grote tuin bij. We krijgen een hele nieuwe keuken erin ook dus helemaal top (de keuken muren zijn trouwens zuurstokroze
) Nicolletje schreef:Blackje schreef:DAMN!!
Dat wordt inderdaad flink schuren, schuren en nog eens schuren!
Succes!!
Ik zou bij zoiets niet beginnen aan kaalschuren
Opschuren, grondverf, lakken, aflakken.
http://www.budgetverf.nl/producten/hout ... primer-nt/
maar gefeliciteerd met jullie huis!
), waardoor het nu knalgeel is op sommige plekken. 
... Wat hebben die mensen wel niet gedacht? 6 jaar in zo'n schreeuwende bende! Pfff... Maar inderdaad, zoals iemand al zei hier: je zal wel snel verschil merken hahaha!!
.
Goed als je een epileptische aanval wil opwekken
Yv_ schreef:Mijn god... Wat een kleuren... Wat hebben die mensen wel niet gedacht? 6 jaar in zo'n schreeuwende bende! Pfff... Maar inderdaad, zoals iemand al zei hier: je zal wel snel verschil merken hahaha!!
Is er geen andere constructie mogelijk dan een paal als steunpunt? Zou je eens een foto vanaf de andere kant willen maken, ben erg benieuwd waar die nou in de kamer zit..
Nu ben ik erg benieuwd naar dat behang, Luce.
.
Maar als het een huurhuis is dan hoor je het toch een beetje normaal op te leveren? Ik dacht dat je het dan gewoon wit moest leveren. Niet dat dat bij ons gebeurd is maar stond achteraf wel in het contract, lazen we ook nadat we alles al opnieuw gedaan hadden.