Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
citroen schreef:Ja dat weet ik maar dat vind ik prima te doen!![]()
1jarig abonnement vind ik gewoon iets teveel om bij te betalen helaas..
500mb weet ik gewoon echt niet of ik dat red1000 moet misschien wel lukken.. ( Internet verslaafd
)
veerledec schreef:Ja, ik gisteren heel vaak, en m'n batterij liep daardoor ook sneller leeg. Bij 'Instellingen' naar 'Batterij' gaan en dan zie je iets van Samsung staan dat er niet hoort. Daar op klikken en dan voor 'nu stoppen' kiezen. Toen was het over bij mij.
citroen schreef:lease toestellen ?Sorry ik voel me opeens heel dom!!
Hoe redden jullie het eigenlijk met 500mb? Zit je daar niet heel erg snel aan? Heb overigens thuis en op school wel wifi
EllaBellaah schreef:BedanktBen dr inmiddels uit dat ik gewoon 500MB neem, ik denk dat ik het met 200 net niet ga redden dus dan speel ik maar op safe. Voor die 5 euro extra maakt dat ook niet meer uit.
Ik ben nog steeds wel erg benieuwd naar dingen over de Samsung Galaxy S III!
kYliieJ schreef:veerledec schreef:Ja, ik gisteren heel vaak, en m'n batterij liep daardoor ook sneller leeg. Bij 'Instellingen' naar 'Batterij' gaan en dan zie je iets van Samsung staan dat er niet hoort. Daar op klikken en dan voor 'nu stoppen' kiezen. Toen was het over bij mij.
Bij batterij bij mij staat Scherm. Mobiel standby, Android systeem, Apparaat in standby stand, Spraakoproepen. 1 van dees?
ElineS schreef:EllaBellaah schreef:BedanktBen dr inmiddels uit dat ik gewoon 500MB neem, ik denk dat ik het met 200 net niet ga redden dus dan speel ik maar op safe. Voor die 5 euro extra maakt dat ook niet meer uit.
Ik ben nog steeds wel erg benieuwd naar dingen over de Samsung Galaxy S III!
Maar 90 belminuten 0-0 Wat ontzettend weinig. Voor ongeveer 40,- euro heb je bij vele andere providers ongeveer 300/400 belminuten en 500mb internet en de Samsung Galaxy S3 gratis. Ik zou toch maar even verder kijken als ik jouw was.
IloveAnoukje schreef:mm, volgens mij past ie niet in je broekzak ofwel ?
ik heb de Samsung ace , 250 smsjes en je kan er ook mee bellen, en 500 mb internet voor 16,50