Samsung Galaxy S III

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Pr_BillyBoy

Re: Samsung Galaxy S III

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 06:36

ik heb er helaas geen verzekering op zitten.. de mensen in de telefoon winkels zeiden tegen mij dat je het niet zelf kon doen omdat je home knop eruit gehaald moet worden. ik heb er veder ook geen verstand van hoor :o

xkimmx

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-12 14:47

Morgen komen ze mijn SGS3 brengen thuis *\o/*

kYliieJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-12 17:51

Ik heb nu een paar keer een melding gekregen of ik mijn gegevens van samsung iets wil wijzigen?
iemand dit ook gehad?

veerledec

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-12 18:00

Ja, ik gisteren heel vaak, en m'n batterij liep daardoor ook sneller leeg. Bij 'Instellingen' naar 'Batterij' gaan en dan zie je iets van Samsung staan dat er niet hoort. Daar op klikken en dan voor 'nu stoppen' kiezen. Toen was het over bij mij.

citroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-12 22:27

Ik wil 'm eigenlijk ook erg graag! Alleen zit met het probleem dat ik volgendjaar tussen november&Januari voor een halfjaar naar het buitenland ga ivm stage.. Nu zag ik bij studentenmobiel.nl wel een leuke prijs! Maar wat ik raar vind is, via student mobiel is de tele2 goedkoper dan bij tele2 zelf.. Weet iemand hoe dit kan?

Heb het over deze:
https://www.studentmobiel.nl/samsung-ga ... lformulier

xkimmx

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-12 22:35

Je weet dat het eerste 9 maanden 21,25 is en daarna 42,50 toch ? Kan je niet een 1 jarig abonnement nemen? Dan loopt hij net voor dat je stage gaat lopen af en kan je vanaf dan prepaid in het buitenland nemen! :) Is het bedrag van bijbetalen ook goedkoper bij studentmobiel dan bij Tele2 zelf? Ik heb het vergeleken maar voor mij was het toch echt goedkoper om bij Tele2 zelf een abonnement te nemen met mijn abonnement. Ik heb het abonnement voor 2 jaar, 250 sms/bel 500 MB 140 bij betalen voor 17,50 eerste 9 maanden daarna 35.

citroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-12 22:42

Ja dat weet ik maar dat vind ik prima te doen! :)

1jarig abonnement vind ik gewoon iets teveel om bij te betalen helaas..
500mb weet ik gewoon echt niet of ik dat red :+ 1000 moet misschien wel lukken.. ( Internet verslaafd :+ )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-12 22:43

citroen schreef:
Ja dat weet ik maar dat vind ik prima te doen! :)

1jarig abonnement vind ik gewoon iets teveel om bij te betalen helaas..
500mb weet ik gewoon echt niet of ik dat red :+ 1000 moet misschien wel lukken.. ( Internet verslaafd :+ )

Bij studentmobiel betaal je ook bezorgkosten e.d dat is bij tele2 zelf niet..
+ ik had ook al in het andere topic gemeld dat je bij vodafone je abonnement kunt bevriezen :j

citroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-12 22:47

Ja klopt ! :) Even gekijken op de vodafone abonnementen maar die zijn volgensmij best prijzig!! Of ik kijk echt heel verkeerd....

kYliieJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-12 22:53

veerledec schreef:
Ja, ik gisteren heel vaak, en m'n batterij liep daardoor ook sneller leeg. Bij 'Instellingen' naar 'Batterij' gaan en dan zie je iets van Samsung staan dat er niet hoort. Daar op klikken en dan voor 'nu stoppen' kiezen. Toen was het over bij mij.

Bij batterij bij mij staat Scherm. Mobiel standby, Android systeem, Apparaat in standby stand, Spraakoproepen. 1 van dees?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-12 22:54

citroen schreef:
Ja klopt ! :) Even gekijken op de vodafone abonnementen maar die zijn volgensmij best prijzig!! Of ik kijk echt heel verkeerd....

Zijn geen lease toestellen..

citroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-12 22:56

lease toestellen ? :o Sorry ik voel me opeens heel dom!!

Hoe redden jullie het eigenlijk met 500mb? Zit je daar niet heel erg snel aan? Heb overigens thuis en op school wel wifi :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-12 22:58

citroen schreef:
lease toestellen ? :o Sorry ik voel me opeens heel dom!!

Hoe redden jullie het eigenlijk met 500mb? Zit je daar niet heel erg snel aan? Heb overigens thuis en op school wel wifi :)

Tele 2 betaal je toestellease dus het is niet je eigen toestel. Die moet je dus na je contract afkopen (als je dat wil)

Als ik jou was zou ik me even heel goed inlezen :j

citroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-12 23:06

Goed dat je dat zegt! Dankjewel! Nu snap ik waarom het prijs verschil! :) Nu dus maar even heel goed gaan inlezen voor ik echt de verkeerde keuze maak!

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-12 23:10

EllaBellaah schreef:
Bedankt :) Ben dr inmiddels uit dat ik gewoon 500MB neem, ik denk dat ik het met 200 net niet ga redden dus dan speel ik maar op safe. Voor die 5 euro extra maakt dat ook niet meer uit.

Ik ben nog steeds wel erg benieuwd naar dingen over de Samsung Galaxy S III!

Maar 90 belminuten 0-0 Wat ontzettend weinig. Voor ongeveer 40,- euro heb je bij vele andere providers ongeveer 300/400 belminuten en 500mb internet en de Samsung Galaxy S3 gratis. Ik zou toch maar even verder kijken als ik jouw was.

veerledec

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-12 23:14

kYliieJ schreef:
veerledec schreef:

Bij batterij bij mij staat Scherm. Mobiel standby, Android systeem, Apparaat in standby stand, Spraakoproepen. 1 van dees?

Nee, die zouden het niet moeten zijn. Dan is het misschien toch iets anders bij jou. Ik kreeg de melding echt zowat elke 30 sec, als ik op mn telefoon keek.

kYliieJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-12 23:18

op google stond iets van dat het bij de volgende update opgelost is. dus maar wachte op de update

x_Mliss

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-12 09:05

Hoi, ik heb hem ook pas. Weten jullie trouwens hoe je applicaties makkelijk tegelijk uit kan zetten? Ik heb nu namelijk het idee dat sommige dingen op de achtergrond mee blijven draaien.

leintje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-12 10:27

Ik heb daarvoor Advanced task killer gedownload. Die schakelt bij mij ieder half uur alle apps uit die op de achtergrond meedraaien.

xkimmx

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-12 16:38

Heb ik eindelijk mijn telefoon binnen kan ik hem niet gebruiken omdat mijn simkaart er niet in past :\ Mijn nieuwe abbo gaat pas 15 nov in dus moet mijn huidige abonnement erin doen en die kan je niet breken.. Pff

EllaBellaah

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-12 17:14

ElineS schreef:
EllaBellaah schreef:
Bedankt :) Ben dr inmiddels uit dat ik gewoon 500MB neem, ik denk dat ik het met 200 net niet ga redden dus dan speel ik maar op safe. Voor die 5 euro extra maakt dat ook niet meer uit.

Ik ben nog steeds wel erg benieuwd naar dingen over de Samsung Galaxy S III!

Maar 90 belminuten 0-0 Wat ontzettend weinig. Voor ongeveer 40,- euro heb je bij vele andere providers ongeveer 300/400 belminuten en 500mb internet en de Samsung Galaxy S3 gratis. Ik zou toch maar even verder kijken als ik jouw was.

Zoals je verder op had kunnen lezen heb ik de telefoon al een aantal maanden. Ik heb 1G en 90 belminuten per maand.

IloveAnoukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-12 17:16

mm, volgens mij past ie niet in je broekzak ofwel ? :P
ik heb de Samsung ace , 250 smsjes en je kan er ook mee bellen, en 500 mb internet voor 16,50

Yannicke

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-12 17:38

x_Mliss schreef:
Hoi, ik heb hem ook pas. Weten jullie trouwens hoe je applicaties makkelijk tegelijk uit kan zetten? Ik heb nu namelijk het idee dat sommige dingen op de achtergrond mee blijven draaien.

Homeknop ingedrukt houden enkele seconden en vervolgens op alles wissen klikken. :)

leintje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-12 18:01

IloveAnoukje schreef:
mm, volgens mij past ie niet in je broekzak ofwel ? :P
ik heb de Samsung ace , 250 smsjes en je kan er ook mee bellen, en 500 mb internet voor 16,50

Die van mij past wel in mijn broekzak hoor. Alleen nu niet omdat mijn hoesje een beetje ongelukkig gevormd is. Maar met ieder ander siliconen hoesje past het gewoon hoor.

xkimmx

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-12 19:28

Ik heb hem eindelijk hoor :D Simkaartje past er nu in gelukkig. Helemaal happy ermee. Past in mijn broekzak steekt wel iets uit maar gaat nog aardig goed als je zak niet te klein is!