[Info] iPod - iPad - iPhone - iTunes #2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Morrie

Re: [centraal] iPod - iPad - iPhone - iTunes #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-12 10:45

bij welke provider zit je? Ik heb dit gehad met kpn zowel op m'n IPad als m'n IPhone.
Even rommelen, simkaart eruit en er weer in, toestel aan/uit schakelen en zo is het me toch gelukt.

Heb nu sim kaarten van m'n werk erin van Vodafone, die deden het direct

Fortuna22

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-12 11:15

Hi!
Heb hem er al eens uitgehaald en al meerdere malen aan en uit gezet maar hij geeft dat mijn simkaart niet geprovisioneerd is...?
Ben btw ook bang dat hij terug moet, volgens mij is de speaker niet goed... Pfffff!

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-12 21:26

Helaas net een update op de ipad moeten doen, hoe krijg ik de vertrouwde openstaande internet vlakjes terug en hoe krijg ik de ruimte inpikkende extra regel hierboven weg waardoor je minder leesruimte overhoud? Weet iemand dit of is dit nu zoals het is, onduidelijk en onpraktisch?

En is er een alternatief voor safari zonder tabbladen? Door mijn zichtprobleem is het praktische van de ipad zo verdwenen door de tabbladen. ;(

Nanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-12 22:43

Hallo,

Ik heb een vraag en misschien is ie al eerder gesteld maar ik krijg bij de zoekfunctie geen bruikbare resultaten te zien.

Ik heb de start to run podcast gedownload op mijn laptop, windows, en in Itunes gezet. Nu heb ik deze laten synchroniseren met mijn Iphone 4, maar hij neemt de podcast niet mee in de synchronisatie.

Heeft iemand hier de oplossing voor?

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-12 07:07

Gewoon een gratis run-app downloaden. Ik heb daar zoveel meer plezier van gehad dan van die podcast. :j Lekker eigen muziek en hij zegt je nog steeds wanneer te lopen en wanneer te rennen. En je kan zelfs op je telefoon zien hoe lang nog. Of hoe je schema er dan uit gaat zien en in de toekomst.

Nanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-12 09:59

Dankje Polivy! :)

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-12 10:02

Ik gebruik zelf 5K Runner met op de achtergrond Nike+GPS. Superleuk om met die laatste je route elke keer te zien en ook je snelheid enzo.

Heb zelf toen een aantal apps gedownload en de schema's van bekeken en gewoon uitgeprobeerd. En deze beviel mij het beste. Zou jou hetzelfde aanraden om te doen.

Nanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-12 10:05

En dat werkt ook hetzelfde qua opbOuwen? Heb nl een conditie van 0,0.. :+

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-12 10:10

Jup. Al die apps bouwen op. Ik had ook 0 conditie. En heb zelfs laatst de Marikenloop gedaan. Maar gewoon idd een paar downloaden. Gewoon zoeken op 5K in de app store. En dan kijken welke je zelf prettig vindt. En in het begin is het zoveel meer afzien dan later. Maar dat blijf je bij elke app en elk schema houden. Want achter elkaar lopen is minder lastig dan elke keer weer wandelen en weer beginnen.

Jorinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-12 15:02

Ik heb al jullie vragen gelezen hoor, maar of er was al een antwoord op, of ik weet zelf het antwoord ook niet. Maar dat jullie niet denken dat ik jullie negeer :')

Maar ik had dus een vraagje.. Ik heb muziek op mijn iPhone (4s) staan, en dit hapert constant. Kakvervelend luisteren is dat... Net alsof er een DJ op mijn liedjes los gelaten wordt ofzo := Ik dacht dat het aan gedownloade (dus illegale) nummers lag, maar hij doet het dus ook met gekochte nummers... Beetje vervelend dit. Iemand met hetzelfde probleem of iemand die gewoon een oplossing ervoor heeft?

OneFellSwoop

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-12 12:10

hallootjes. ik heb dit topic doorgezocht maar denk dat ik er overheen gelezen heb of zo.. Het gaat over mijn iPhone 4. ik zat net in de les en heb toen via dat knopje aan mijn oortjes mijn muziek even uit gezet. toen ik hem weer aan klikte gebeurde er niks en ineens lijkt mijn telefoon uit te staan zonder ergens op te reageren.. ik heb hem toen even aan de oplader in een stopcontact gelegd en zit nu op school achter een mac, wederom met het snoertje verbonden. Hij doet nog steeds niks! Klasgenoten zeggen dit ook wel eens te hebben gehad maar ik ben best bang dat ik nu terug naar de winkel moet.. iemand een idee? Heb de telefoon trouwens sinds begin dit jaar, denk februarie. alvast bedankt!

OneFellSwoop

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-12 12:13

xCaitlin

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-12 15:24

Hoi, ik kom even binnenvallen. Ik heb net mijn nieuwe iphone 4s, itunes kaart erop gezet en whatsapp gedownload. Nu vraagt hij om een 3-cijferige code die ik via sms zou moeten ontvangen maar ik heb niks gekregen. Heb whatsapp al een keer verwijderd en opnieuw geprobeerd maar weer hetzelfde verhaal. Iemand?

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-12 15:34

het duurde bij mij zeker een uur voor ik het smsje met de code kreeg voor Whatsapp, dus geduld....

Maartje__

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-12 16:53

xCaitlin schreef:
Hoi, ik kom even binnenvallen. Ik heb net mijn nieuwe iphone 4s, itunes kaart erop gezet en whatsapp gedownload. Nu vraagt hij om een 3-cijferige code die ik via sms zou moeten ontvangen maar ik heb niks gekregen. Heb whatsapp al een keer verwijderd en opnieuw geprobeerd maar weer hetzelfde verhaal. Iemand?

Je kunt ook op bellen drukken, wordt het nummer opgelezen

mOamm

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-12 15:20

Hallo! Ik heb weer even een vraagje.
Mijn nichtje heeft laatst een aantal liedjes gekocht via eurovision.tv (liedjes van het songfestival) Ze wilde ze op cd hebben (ze dacht dat ze gewoon een cd kocht, maar het waren allemaal mp3 bestandjes) dus ik heb ze op cd gebrand voor haar. Nu wilde ik ze dus op mijn iPod zetten. (iPod nano 5g) Heb ze toegevoegd in itunes en gesynchroniseerd met mn ipod zoals altijd. Maar nu het probleem; ik kan ze op mijn ipod niet afspelen.. Hij loopt vast en gaat na een tijdje automatisch terug naar het hoofmenu.. Mijn zusje heeft haar ipod touch even gesynchroniseerd zodat ze daar ook opstaan, maar bij haar doen ze het wel gewoon..

Weet iemand misschien waar dit aan ligt? En hoe ik kan zorgen dat ik ze wel kan afspelen? mn ipod herstellen dacht ik aan, maar er staan 379 liedjes in de itunes bibliotheek dus duurt vrees ik erg lang om alles opnieuw weer te synchroniseren.. Wat ik al wel meerdere keren geprobeerd heb ik middelste knop en menu tegelijkertijd ingedrukt houden. Dat werkte helaas niet.

Junior2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-12 20:20

hallo
ik heb een vraag misschien staat het antwoord al ergens maar ik zie het niet
Ik heb een iPod shuffle en een mp3 speler nu doe ik op mijn mp 3 muziek zetten via youtube kan ik nu ook op mij ipod muziek zetten van youtube of kan dat alleen via i tunes.ik had dat wel geinstalleerd maar toen zag ik dat je dan voor muziek moet betalen,of kan dat ook anders.

J0anieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-12 20:30

Je kan je muziek (mp3-bestanden) gewoon openen met iTunes. Ze staan dan automatisch standaard in iTunes en als je dan je iPod eraan aansluit kun je synchroniseren en je muziek staat er op!

Junior2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-12 22:16

Maar dan kwamen en bedragen naar voren van liedjes kopen????Of heb ik het nu helemaal niet goed begrepen.Ik dacht nog wie koopt er nu zo n ding als je regelmatig wil wisselen van muziek

J0anieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-12 22:32

Zo ver ik weet is het niet heel erg moeilijk, maar zoals jij het beschrijft heb ik geen idee wat er mis is, sorry.. :n

IKbenEllen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-12 23:07

Ik heb constant dat als ik met iemand bel, dat ik hem met mijn oor / wang in de wacht duw. Nou zeiden mijn collega's dat dit een fout is en dat ik daar mee terug moet, maar heeft iemand daar hier ook last mee ( gehad)

simodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-12 10:56

IKbenEllen schreef:
Ik heb constant dat als ik met iemand bel, dat ik hem met mijn oor / wang in de wacht duw. Nou zeiden mijn collega's dat dit een fout is en dat ik daar mee terug moet, maar heeft iemand daar hier ook last mee ( gehad)

Dat overkomt mij ook met mijn Samsung Galaxy, heel vervelend, ik weet alleen nog steeds niet precies hoe het komt ...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-12 11:13

Misschien telefoon iets minder hard tegen je aanduwen? ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-12 11:49

Ik zet soms mensen op de luidspreker met mijn oor.... da´s ook al zo irritant :P

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-12 12:26

ik hou de telefoon gewoon niet aan mijn oor, maar een stukje er vanaf, dat komt omdat ik hiervoor HTC's had, daarmee gebeuren de meest vreemde dingen als je het scherm aanraakt :+