Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
jonur schreef:Jemig echt dat is super veel! Toen wij nog thuis woonden deed mijn moeder ik denk 4 wassen per week tenzei al het beddengoed moest dan was het meer. Of heb je hele jonge kinderen of baby's?
jonur schreef:Ohh ja als je elke week een schoonbed wil dan tikt dat flink aan. Ik heb met 2 man misschien 3 wassen in de week en doen om de week het bed.. Mijn spijkerbroeken enzo gaan echt niet elke week in de was en een shirtje dat ik 1 dag heb gedragen lucht ik.
jonur schreef:Hahah oke je broek na maximimaal 2 dagen en de rest na 1 dag. Tja iedereen moet dat zelf weten maar ik ben zo van uit huis niet opgevoed. Dat vond mijn moeder verspilling en bovendien had ze geen tijd om zoveel wassen te draaien. Daarbij ruiken mijn kleren echt na 3 dagen nog hartstikke fris, dus voor mij is het niet nodig. Kan me voorstellen dat als je flink zweet dat je het wel doet.
jonur schreef:Ik heb vloeibaar kleur voor mijn nette was en poedervorm voor wit voor mijn handdoeken edg. Allebei van de aldi kwam ook als 'zeer goed' uit de test van de consumentenbond. Mijn moeder vond dat de was er minder schoon van werd dan van Robijn maar dat merk ik niet. Krijg hiermee ook moeiteloos vet/wijn/vulpen edg uit kleren.
Enige wat ik wel elke keer na gebruik met de hand was zijn de hardloop kleren van mijn vriend. Tja daar zweet hij natuurlijk flink in en dat ruikt echt niet fris.