Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Snackie schreef:Hallo action-leeg-kopers!
Hebben jullie die uber schattige mini mandjes/emmertjes gezien, die het zelfde zijn als de grotere manden.
In roze(met paarse handvatjes) en andersom? 89 ct per stuk, en enormmmmmm handig voor voer klaar zetten etc.
FuGeLiCu schreef:Turbie schreef:ik heb een dilemma![]()
haha nee grapje, iets te overdreven.
een paar pagina's geleden heb ik al aangegeven dat ik van een fleecedeken een zweetdeken ging maken, en nu mn toetsen bijna over zijn ga ik dat dus maar snel eens even doen!
Vandaag naar de action geweest, maar kon niet zo goed kiezen tussen de kleuren..
Het was donkerblauw, rood, wit, of lichtblauw met allemaal hollandse poppetjes ed. (was ook best leuk)
het paard voor wie die bedoeld is, is bruin, misschien is een foto handig?
Wat denken jullie?
Ik zou lichtblauw of donkerblauw doen. Vind persoonlijk rood op een bruin paard niet zo heel mooi.
Elevien schreef:Hallo action-leeg-kopers!
Hebben jullie die uber schattige mini mandjes/emmertjes gezien, die het zelfde zijn als de grotere manden.
In roze(met paarse handvatjes) en andersom? 89 ct per stuk, en enormmmmmm handig voor voer klaar zetten etc.
xJolien schreef:Net terug van de Action, maar helaas, ze hadden de kussenhoezen niet in het blauw
Vrijdag zou de nieuwe lading binnenkomen, dus dan ga ik nog maar even langs!
Natuurlijk vond ik het zonde van m'n tijd om met lege handen de winkel uit te gaan, dus geslaagd ben ik alsnog